Virtalähdettä etsimässä

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Janne090, May 10, 2009.

1. Janne090

Janne090 Member

Trophy Points:
    16
    Elikkä, olen aika lailla valinnut jo osat uuteen koneeseeni, mutta virtalähde on vielä kysymysmerkki.

Se tulisi i7 kokoonpanoon kahdella näytönohjaimella (HD4890), sekä noin 22-24 tuumaisella näytöllä. Ylimääräistä tehoo saisi olla, sekä hinta siinä 150€ hujakoilla, halvempi saa olla tietysti sekä kalliimpikin (ei mieluusti yli 200€), mutta maksaisin laadusta mieluummin himpun verran enemmän.

Itse meinasin aluksi sellaista 750w jossa 2x12v linjaa mutta tarpeeseen tulisi 4x12v linjaa modauksen ja ylimäärästen tuulettimien sun muun tilpehöörin vuoksi (+ tarvittavat molex liitännät?), itse ajattelin ensin tälläistä virtalähdettä:

http://www.mindfactory.de/product_i...94/SessionID/5th2ajtap1n5uvfhokcbf30khde6iena

Suurempi saa olla ja tuosta katselin myös 850wattista versiota, tiedän, että en tarvi niin suurta (jopa täysin ylilyövän kokoista) virtalähdettä, mutta osat tulevat vaihtumaan ajanmittaan, tosin v-lähde saisi jäädä (edes jotain mitä ei tarvitse vuosittain vaihtaa) :)

Kiitos etukäteen.

2. Henry_FIN

Henry_FIN Regular member

Trophy Points:
    46
    Last edited: May 10, 2009
  3. Janne090

Janne090 Member

Trophy Points:
    16
    Millä saan tuon yhden 12v linjan jaettua?

Ne 4 12v linjaa tai enemmän on melkein pakollinen vaatimus itselläni niitä modauksia ajatellen, nuo molexit tulevat tarpeeseen ja täyttää vaatimukset kyllä vallan mainiosti.

Tosin en minä teiltä vaadikkaan että näyttäisitte täydellisen v-lähteen joka nuo täyttää :D.

Mutta kiitos, arvostan asianmukaista vastausta ja otan kyseisen v-lähteen harkintaan.

Last edited: May 10, 2009
  4. Henry_FIN

Henry_FIN Regular member

Trophy Points:
    46
    Miltäs tällainen kalskahtaa?

Tai vaihtoehtoisesti tällainen.

Xigmatek antaa enemmän virtaa, mutta Zalmanissa on noita molexeja pari kappaletta enemmän (Zalman 9 vs. Xigmatek 7). Oma valintani olisi tuo Zalman.

Zalmanin kaapelit:

5. Janne090

Janne090 Member

Trophy Points:
    16
    Ottaisin myös tuon Zalmanin, kiitos postauksesta ja vaivastasi.

6. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Trophy Points:
    46
    En välttämättä ottaisi noista mitään. Corsair HX620 riittää osille jo hyvin ja on varmasti aivan eliittiä

Share This Page