Asentelin tuossa Vmware nimisen ohjelman ja nyt asensin siihen windows XP Pro:n niin täytyykö minun asentaa tuohon virtuaalikoneeseen kaikki emolevyn ajurit, näytönohjaimen ajurit yms..? Vai onko jotenkin poikkeavaa kun on virtuaalikone? Kokeilin usb-muistitikkua niin ei tunnistanut virtuaalikone, mutta oikea kone tunnisti! Eli asennanko virtuaalikoneeseen emolevyn yms.. ajurit?
Ei tarvitse asentaa erikseen mitään ajureita. Pointtina koko virtuaali koneessa on se että se emuloi kokonaista konetta itsessään.
Niin voi olla... Pitäisikö virtuaalikoneessa tulla myös se windowsin aktivointi juttu, kun mulla ei vielä ole tullut. Asensin windows xp:n (pro)... Aktivointi tuleeko?
Itse en ole käyttänyt muutan kun corporate versioita virtuaali koneessa, joten en osa sanoa tuohon oikeastaan mitään. Mutta periaatteessa sen pitäisi tulla koska se on uusi asennus windowsista. Periaatteessahan jos sinulla on vain yksi lisenssi tuosta wintoosasta, niin et saisi edes käyttää sitä samaa tuossa virtuaali koneessa. (Siis periaatteessa=).)