VirtualDub Error 418:Kuvasignaalinmuoto ei ole tuettu

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by Mummy, Jun 26, 2003.

1. Mummy

Mummy Active member

Trophy Points:
    66
    Ensisi pc:n sisältöö: XP Home Edition SP1 OEM, AMD Athlon XP 1700+, SL-75KAV, 512Mt 133Ram, Matrox 80Gt ja viimein tv-kortti Hauppaugen WinTv-Go "uudel" 88x piiril.

Kun asennan VirtualDub-1.5.4 format/set custom format kohdasta reson yli 352x288 tulee otsikon mukainen error ilmoitus :(

tästä samasta errorista on kärsinyt member/Kujaki esim: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/3479

Mutta envoinut jatkaa "viestiketjua" koska viimeisestä viestistä oli kulunut joku ihmeen 45 päivää (sillekki rajal o varmaa joku järkevä selitys).
    No kuitenkin en saanut toimimaan noillakaan avuilla. Eli olen esim kokeillut päivittää ajurit "oikeiks" uusiks 88x piirin ajureiks joilla toimi sammallain kuin ennenkin ja olen kokeillut noit win2000 VFW ajureit jonka jälkee ei löytäny edes koko korttia enää jote takas vaa vanhat ajurit, olen kokeillut myös tota preview juttua mutta ei, noita Avi_io ja ShowShifter en ole viitsinyt kokeilla koskka ajokortti ja tän netin kk maksu on nyt ensisijalla.

P.S. tossa kortissa on vielä takuuta jäljellä noin puolvuot jote jos joku o ~100% varma et on kortti sökö ni ilmota :) jaa nijuu jos jotai kiinnostaa ni kortin myyjä suositteli korttia ostaessa micin ohjelmaa joka on käsittääkseni freeware (enkä löytäny sitä täältä) tosin se sekos aina heti alkuunsa mulla joten en vittinyt väsätä sen kaa mittää. Toivon et teil o parempi onni joten tos o osote--> http://www.microsoft.com/downloads/...02-e496-465a-bba9-b2f1182cdf24&DisplayLang=en

2. Mummy

Mummy Active member

Trophy Points:
    66
    Eli kysymys: Mistä toi error johtuu?
    Ajureista? [onko olemassa joku muu vaihtoehto tähän xp homeen kuin noi WDM Video For Windows Capture Driver (Win32)?]
    Asetuksista? [VirtualDub, videosiepaus..., Hauppaugen driverien,jne...]
    Vai onko kortti vaan sökö?

Toi kuvasignaalinmuotoa ei tuettu on muute ihan kummallinen errori koska WinTv-Go Hauppaugel on jo muutenki defaulttin 768x576 reso :)

3. Adder_78

Adder_78 Guest

käviskö nää ajurit sulle?

http://btwincap.sourceforge.net/

Muuten ainakin itsellä Virtualdub ei toimi ellen eka avaa jotain toista kaappaus-softaa jossa määrittelen että käyttämäni kaapeli on s-video ja pal. Sen jälkeen suljen sen softan ja käynnistän virtualdubin niin johan pelittää...

Vika on luultavasti juuri noissa wdm-ajureissa...

4. Mummy

Mummy Active member

Trophy Points:
    66
    Muuten hyvä Adder_78 paitti et --->WinXP for Capture Boards based on Brooktree´s Bt848 / Bt849 / Bt878 & Bt879 Chipsets. ja mun chippi on 88x mut kokeillaan ny jos löytys toimivat tuolt (vaik luultavasti joudun sit parii kertaa palauttaa vanhat ajurit takas). :)

Mul ei auttanu toi toise softa käyttö ekaks. Mut mä käytän ki tota tavallist antennii kuva/äänetuloo.

5. Mummy

Mummy Active member

Trophy Points:
    66
    Eipä auttanut noikaan driverit :(

Mut huomasin tos resoo säätäes et kaikki ensimmäiset kertoimet käy 80-768x... mutta kun toinen kerroin ylittää ...x300 niin tulee se sama errori.
    Eli vieläkään en saa toimimaan haluamaani 640x400 resoo ja jos pistän ton 640x300 ni tulee jo liian "laajakangas" juttu mul :(

6. eska

eska Regular member

Trophy Points:
    26
    Oletko kokeillut virtualdubissa video valikosta valita preview vaihtoehdon? Ei overlay!

7. Mummy

Mummy Active member

Trophy Points:
    66
    Olen kokeillut ei auttanut. :(

Share This Page