Virtualdub ja avi-tiedostojen liittäminen

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Degra, Mar 10, 2005.

1. Degra

Degra Regular member

Trophy Points:
    26
    Tällainen ongelma tuli esiin, ei ole aiemmin ollut.

Eli liitän avi-tiedostoja Virtualdubilla yhteen, mutta kun homma on tehty, se liittää niitä tiedostoja moneen kertaan. Eli mistä tämän saa kondikseen?

2. Michelin

Michelin Regular member

Trophy Points:
    26
    En nyt ihan ymmärtänyt mutta tarkoitatko että aloittaa tuon liittämisen uudestaan heti kun se "eka" on valmis? Kokeile piruttain tehdä tuo vaikka Nandubilla jos se suostuisi. Tosin olisi kuitenkin kiva tietää mitä saa sen tekemään noin.

3. Degra

Degra Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, tarkoitin.

Siis kun valitsen siihen avi-pätkiä esim. viisi, niin niitä saattaakin tulla kymmenen tai enemmän, ja sehän mulla ei ole tarkoitus.

Kiitos kun jaksoit vastata.

4. Michelin

Michelin Regular member

Trophy Points:
    26
    En ehkä kuitenkaan pysynyt ihan kärryillä mutta etkö voi sit liittää yksi kerrallaan ja kun on valmis niin seuraava ja sit seuraava. Sehän ei kuitenkaan laatuun vaikuta kun liittää, toinen asia jos niitä uudelleenpakkaa.

5. Degra

Degra Regular member

Trophy Points:
    26
    Elikkä ensiksi haen ensimmäisen avin siihen Virtualdubin näytölle ja sitten append avi segment-toiminnolla haen toisen, ja sitten tallennan niin miksi esim. näistä kahdesta tulee se tuplana vaikka pitäisi siis olla kaksi tiedostoa, eikä useampia.

Eli ylläolevan esimerkin mukaan pitäisi olla 2, mutta onkin 4 tai jopa enemmän, eli tuplaa sen jotenkin.

Ja kiitos edelleenkin, kun jaksat jelppiä.
    1.5.10 versio mulla käytössä.

Last edited: Mar 11, 2005
  6. Michelin

Michelin Regular member

Trophy Points:
    26
    Voi kökkö, ainakaan sen ei pitäisi olla tuosta versiosta kiinni koska mulla on sama versio. Kokeilin tuossa muutama clipsuja ja meni niinkuin pitikin.
    Tosin ootko kokeillut jos näillä on eroa:
    Save as avi..
    Save segmented avi..
    Save old format avi..
    Save striped avi..

Itse en kyl tiedä mikä ero niissä on?? Tosin nopeasti testattuna tulos oli sama noilla kolmella ekalla mun testipätkissä..

7. Degra

Degra Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, noista tuli sama tulos, mutta ei se mitään, ihme juttu vaan että tuollaiseen törmäsin nyt, kun olen noita aiemmin tehnyt, niin kaikki on mennyt ok.

8. Michelin

Michelin Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, kumma homma. Itsekin on jonku verran näitten kans tullut räplättyä ja tuo oli mulle myös ihan uutta.

Kokeiles vielä katsoo jos tuolla olisi törmätty vastaavaan http://forums.virtualdub.org/
    Ja tietenkin jos Lontoo taipuu niin voisi kokeilla pistää AD:n enkku foorumiin tuo kysymys. Mitä itse olen katsonut niin vaikuttaa tulevan aika nopeasti vastauksia ja ehdotuksia oli kysymys mikä tahansa.

9. Degra

Degra Regular member

Trophy Points:
    26
    On se todellakin kumma homma, mutta kiitos avustasi, kunhan vaan rupesin ihmettelemään, ei se maailmaa kaada, vaikka nyt tämän tekikin.

Samoin, paljon olen näiden juttujen kanssa räpeltänyt ja nyt ekan kerran tuli tämä esiin.

Share This Page