Moi, Oon yrittänyt käyttää Virtualdubia avin pilkkomiseen. Ohjeita on ollut täälläkin mukavasti, olen vain heti alkuun törmännyt käytössä ongelmaan. Kun oon ottanut yrittänyt avata "open video file" niin tulee virheilmoitus could not locate decompressor for format "XVID" (unknown) Mulla on kaikki ffdshow sun muut koodekit kyllä asennettu, joten ihmettelen, että miksei virtualdub löydä tota xvid. Ratkaisu on varmaan jossain asetuksissa... Kiva jos joku voisi auttaa. Kiitos paljon etukäteen! T. S
Juu mulla tekee ihan samaa.. En oo kerenny asiaan sen enempää paneutumaan, mutta eikös ffdshow ole tarkoitettu vaan katseluun eikä muokkaamiseen. Voin olla väärässä mutta tarttee esim divX 5.xx jotta käsittely onnistuu.. korjatkaa jos olen väärässä..
Jaa-a mä olen kyllä muokannut ihan pelkällä ffdshowlla "direct stream copy" muokkauksia, mutta koitas poistaa kaikki kodekit/paketit ml. ffdshow ja asenna uusiksi ffdshow(uusin)+divx5,11+xvid(uusin) ja koita sitten ja tsekkaa onko vdubin kodekkilistassa xvid mukana, esim. joissaiun uusimmissa xvid pakkauksissa leffa nykii ilman uusinta ffdshowta / uusinta xvid kodekkia.
Nyt nayttais toimivan kun asensin uuden divx 5.1 Kiitos paljon avusta. Tosin tuossa on viela nakojaan vahan saatoa kun aaneissa on jotain vbr-juttuja.... T. S
siinä tapauksessa käytä nandubia se osaa vbr äänet, se on samanlainen kuin virtualdub lisätty vaan enemmän ääni tukea mutta sillä ei voi pakata uusiks, mutta sitähän et tarvitsekaan. jos pätkäset vbr ääniä normi vdubilla ni äänisynkka menee munille joten-->NANDUB koodekkilista löytyy video-->compression.
VirtualDubMod on ohjelma, joka sisältää samat ominaisuudet kuin NanDub ja VirtualDub. Joten sitäkin voi käyttää VBR MP3-äänten liittämiseen.
Moi, Testasin Virtualdubmodia ja toimii erinomaisesti vbr aanien kanssa. Kiitos paljon kaikille vinkeista!