VirtualDub ongelma...

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by x86, Sep 25, 2002.

1. x86

x86 Guest

Tein gordianknotilla 2 divx:ää ja yritän yhdistää niitä virtualdubilla. Kun avaan ekan avin niin ruutuun tulee "VBR Audio stream detected boxi". Kertoo että muuntaa audion CBR:ksi väliaikaisesti ja jotain viiveitä voi ilmaantua tai sinne päin. Siiten kun laitan toisen avin niin valittaa "Cannot append segment: The audio streams have different sampling rates (18819.00000 vs. 18889.00000. Mikäs nyt mättää? Yhdistämis ohjeina käytin VCD-helpin join avi/asf video ohjetta.

2. x86

x86 Guest

Eikö kukaan tiedä vastausta?

3. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Eli tuo virhe ilmoitushan tarkoittaa, että audioissa on eri sample rate (johtuisikohan tuosta). Ja olihan molemmissa aveissa samat audio asetukset, kun teit ne.
    Muutaman avin olen yhdistänyt, eikä kertaakaan ole tullut tuollaista virheilmoitusta.
    Itse olen tehnyt sen näin: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/6760

4. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Kokeile NanDubia. Se on VirtualDub modattuna VBR MP3 -tukeen.
    Luultavasti tuo on siitä kiinni että ääni on variable bitratella tehty (VBR) ja sitähän VirtualDub ei käsitä.

5. x86

x86 Guest

Ei onnistu silläkään. Valittaa kun yrittää yhsistää toista että different audio format. Mutta äänet on samat kummassakin.Olen tarkastanyt ne. VBR mp3 48khz 160 kbit/s. Tein avit gordian knotilla. Sekö ongelma?

6. Boulder

Boulder Regular member

Trophy Points:
    26
    Onnistuisikohan niin, että otat ääniraidat erilleen ja yhdistät ne jollakin ohjelmalla. Sitten yhdistät videopätkät ilman ääniä ja lopuksi pistät NanDubilla VBR-äänen videoon.

7. x86

x86 Guest

Joo onnistu! Seuraavalla kerralla kun käytän gordianknotia niin en pistä mukaan ollenkaan ääntä, koska kaverillakin tuli sama ongelma VBR-mp3:n kanssa gk:ssa. Teen sen jollain muulla.

Share This Page