VirtualDub *TÄRKEÄ*

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by erkki_123, Oct 17, 2001.

1. erkki_123

erkki_123 Guest

Pakkasin erään dvd:n divx:ksi. Mutta kun olin pakannut videon niin pakkasin VirtualDubilla äänen: sain senkin onnistumaan aika hyvin, mutta elokuvan loppupuolella ääni jäi vähän kuvasta, joten koitin uudestaan: Enkä tietenkään muistanut asetuksia, jotka olivat olleet 1. kerralla, jotka melkein olivat hyvät. Nyt aluksi ääni on kuvaa edellä mutta muutaman sekunnin kuluttua ääni laahaa pahasti perässä. Miten esim. Audio valikon interleaving kohdassa asetukset pitää olla ja miten ne vaikuttavat. TAI voisiko joku ystävällinen henkilö selittää juurta jaksaen miten pakkaan äänen. Tiedosto, josta ääni pakataan on 2,2Gt. VAI olisiko joku parempi äänen pakkaus ohjelma, ja kuinka se toimii?

2. MacGyver

MacGyver Guest

Voi olla, että ei auta, mutta kokeileppas GraphEdit ohjelmaa... www.doom9.net
    Samasta paikasta löytyy myös ohjeet kuinka kyseinen ohjelma toimii.

3. pecu

pecu Guest

Itse olen tehnyt sen näin, voipi olla että nämä kokeneemmat naulaa mut seinään mutta tällä lailla oon saanut kuvan ja äänen kulkeen käsikädessä.
    video ->Frame rate -> Chance so video and audio duractions match.. nappula päälle
    Tämä sen jälkeen kun olet ensin pakannut äänen ja avannut sen duppiin.

Last edited by a moderator: Oct 8, 2002
  4. pecu

pecu Guest

video ja audio direct strean copy kohtaan

5. Eza

Eza Regular member

Trophy Points:
    26
    Last edited: Oct 10, 2002
  6. pecu

pecu Guest

7. Eza

Eza Regular member

Trophy Points:
    26
    Itselläni on mennyt äänet kohdalle CDex:n kanssa, mutta jos olet leikannut elokuvan alusta pois kuvaa niin silloin tietysti ääni menee eri aikaan kuin kuva.

Share This Page