Virukset "poistettu" kone ei toimi..

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by reTri, Jun 16, 2008.

1. reTri

reTri Member

Trophy Points:
    11
    Moi tarttis vähän jeesiä..
    Oon fixaillu tätini konetta joka oli alunperin aivan jumissa. Koneelta löytyi 61 troijalaista yms. Sain kaikki ilmeisesti poistettua, mutta kone ei toimi. Suurimmat ongelmat aiheutti se että koneella ei ollut järjestelmänvalvojan salasanaa. Olen ajanut Malwarebytesin, SdFix:n, Vundofix:n, Avastin ja virustotal.com:n. Kone toimi korjausten jälkeen moitteettomasti, mutta kun yritin asentaa tulostinta kone herjaa taustatulostuspalvelu ei ole käynnissä.. Sen jälkeen yritin laittaa etäproseduurikutsua käyntiin mutta kone herjaa jokaisessa palvelussa(Palvelua ... ei voitu aloittaa. Virhe 1058: palvelua ei voi käynnistää, koska se on poistettu käytöstä tai siihen ei liity käytössä olevia laitteita.) Virus on ilmeisesti muuttanut windowsin palvelujen asetuksia (Etäproseduurikutsu manuaalinen, COM+järjestelmäsovellus manuaalinen, COM+tapahtumajärjestelmä manuaalinen) Tietokoneen palveluissa välilehdellä Laajennettu on vain valkoista ja standardi lehdelle pääsee, mutta mitään ei saa muutettua. Järjestelmänpalautusta ei saa käyntiin eikä pois päältä. Olen tullut tulokseen että uusi windows vaan, mutta en saa tätini tiedostoja siirrettyä, koska kopioidessa tiedostoja liitä vaihtoehto on harmaana..

Konetta ei saa verkkoon yms.. joten en voi laittaa hjt/muita logeja. Yksi rivi hjtlogissa askarruttaa. O21 - SSODL: VmInjl - {F8C39A68-5269-30C2-B899-7950C5F7D006} - C:\WINDOWS\System32\vji.dll (file missing)

2. reTri

reTri Member

Trophy Points:
    11
    Nyt jo vähän huolestuttaa koska en saa konetta boottaamaan windowslevyä enkä livelinuxia. Apua kaipaisin

Share This Page