Moi! Mulla kävi joku pöpö hyppimään silmille ja koneen I:-asema ei näytä toimivan enää ollenkaan. Mulla oli joku viirus koneessa ja se tyhjensi meilit samalla ihan tyhjäx. Onkohan mitään tehtävissä jos tulee tällanen ilmotus kun koitan mennä I:-asemalle? I:\ ei ole käytettävissä. Tiedosto tai hakemisto on vioittunut ja lukukelvoton. Oli aika tärkeää kamaa siellä asemalla...olisin kiitollinen tiedoista ja siitä, että onko mitään enää tehtävissä vai alustanko koko levyn uudelleen? Kiitos!
Niin sillon ku se viirus oli sisällä niin se buuttas konetta aina uudesti ja uudesti ja sitten meni joskus aina CHKDSK-tilaan ja tarkisteli tota I:-asemaa...
Mitäs ohjelmia olet kokeillut, onko sinulla ollut palomuuria tai virustorjuntaa, joka varmistaisi viruksen?
Joo, mulla on Zonealarm ja AVG Free Edition...ja se ilmotti että joku viirus löyty kun skannasin läpi...
Niin tuntuis että se viirus lähti kait pois ja nyt jäi käteen tyhjentyneet meilit ja sitten se I-asema...onkohan mitään tehtävissä sille asemalle enää?
Ensi kerralla parempi otsikko, "korjattu". Googlen avulla löytyy netistä softia, joiden avulla tiedostoja voi palauttaa. Esim. Recover My Files, joka on kyllä maksullinen http://www.getdata.com/
OoopS! Tuli hiukan innostuttua ton otsikon kanssa, sori. Ja kiitos vinkistä Jake! Pitää alkaa kahlaamaan nettistä infoa! Jos vaikka onnistuis jotenkin saamaan ne tiedostot takas!