käyn noilla aikuisten sivuilla (rekisteröitynyt) ja nyt on aloittanut ilmestymisen "laatikko" jossa lukee ,kirjoita käyttäjätunnus ja salasana suojatulle webmasters palvelimelle http://www.bangbros jne . (tämä ilmestyy kun jo olen kirjautunut sisälle) bangbros sivuilla en ole koskaan käynyt . mikäli moinen ei ole vaaraksi , saako sen pois , ja miten .laatikko näyttää ihan windowsilita . neuv.kiitollinen . juliuz
Tee tämä varmuden vuoksi: Lataa tästä HJTInstall.exe *Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi. *Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi. *Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis. *Klikkaa Install. *Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle. *Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin. *Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon. *Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön. *Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi. *ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä. *ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia. Ja loki -->Tänne
voihan v. ei se minulle aivan noin helppoa ole ! latasin , avasin , ja käytin . HJT kirjoitti itsensä täyteen jonka jälkeen en löytänyt "muistiota" enkä osannut kopioida textiä lähettääkseni sen eteenpäin . englanti on minulla tosissaan hakusessa . Tässäkö tämä nyt oli , kiitos kuitenkin , yritys oli hyvä . juliuz