Eli, sain tuossa uuden puhelimen ja tuli tietokoneelta asenneltua pelejä. Olin ostanut prepaidin jonka halusin kuluttaa loppuun. Käytin sitä wap selailuun. Sain MMS viestin palvelunumerosta jota en hakenut koska en ollut mitään tilannut. Sitten tuli viesti "Saldosi on täynnä, lataa lisää puheaikaa". no, ajattelin että Wap oli asialla. vaihdoin takaisin kiinteän liittymän. Aamulla huomasin että 8.09 oli tullut viesti "saldoa käytetty 50%" 8.10 "75%" 8.11 "saldo ummessa". Ja kuun alussahan saldo nollaantuu! eli 2 päivässä 20€? ei onnistu ilman "apua" saamaan niin paljon kulutettua. eli, kysyisin että voisiko joku auttaa. Juuri asensin F-securen puhelin version mutta se valittaa aktivoinnista ja kun ei ole verkko yhteyttä niin eihän tuota voi aktivoida!
Vaikka vihaankin soittaa asiakaspalveluun, niin kyllä tuossa tapauksessa soittaisin. Sieltä selviää mikä on laskua tehnyt ja voivat sen estää.
Olen itse huomannut, että jotkut netistä ladatut pelit (koneelta puhelimeen) yhdistelevät nettiin välillä. Homma saattaa olla siinä.