mun koneen joihinki kansioihi esim. omat kuvatiedostot, drivers, on tullut jotai ihmeen haaleilla värille nakyviä tiedostaja esim. desktop ja siinä lukee kokoonpano asetukset ja si jotai thumbs tietokanta juttuja nii ja si siä kuvatiedostois oli viä jotai musiikki albumien kuvia ja neki on haaleilla väreillä ja si yrtin poistaa ni tuli esim. että" albumart[7ffb50a0-81ja lisää numeroita on järjestelmä tiedosta ja jos poistat sen nii järjestelmä tai sovellukset eivät ehkä toimi oikein joku tommone... nii onko tää virus vai mikä??? oon kyllä tarkistanu koneen AVG anti-viruksella eikä mitää löytyny
Kuulostas vähän että on nuo piilotiedostot näkyvissä. Eli ei mitään vaarallista eikä niitä haaleita tiedostoja kannata poistaa. jos häiritsee, ota pois päältä, ohje: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/248944 Ja kolmanneksi viimeinen kohta tietenkin päinvastoin (laita ruksi). Jos tuolla on jo ruksi, sitten en tiedä mistä tuo johtuu.
Ne on piilo- ja/tai järjestelmätiedostoja. Normaalisti ne eivät näy. Saat ne pois näkyvistä ohjauspaneelin kautta kansion asetuksista -> Näytä välilehti -> Rasti kohtaan "Piilota suojatut käyttöjärjestelmätiedostot" ja rasti kohtaan "Älä näytä piilotettuja tiedostoja ja kansioita"
noni nyt ne ei enää näy mutta ihmetteln kyllä si että siä oli esim. Green dayn albumin kuva ja se oli joku järjestelmä tiedosto?
Joo siis se Green Dayn albumin kuvalla varustettu järjestelmätiedosto taas mahdollistaa sen, että näet itse tekemässäsi Green Dayn kansiossa sen saman kuvan.