eli olis sellane homma ku yritän instaloida esim emulea koneelle,niin tulee että "the installer you are trying to use is corrupted or incomplete,this could be result of damaged disk,a failed download or a virus". Mutta kun AVG viirustarkistus ei löydä mitään,Search and Destroy löytää yhden joka kerta mutta se väittää että saa sen poistettua. Ewidon instaloin mutta sitten kun yritän käynnistää sen niin tulee heti virheraportti joten en pääse sitä käyttämään. kiitos etukäteen
Ihan hyvä varmaan,mutta kun mä en pysty instaloida yhtään mitään koneelle koska tulee aina että error tai file is corrupted,enkä pysty asentaa SP2kaan,reg seekerillä oon ajanu monta kertaa eikä se näytä löytävän enään mitään,olen toisin sanoen jumissa.
Windowsin korjausasennusta kannattaa kokeilla tai järjestelmän palauttamista aikaan, jolloin ongelmaa ei ollut tai sitten formatointia, jos ei auta.
Noniin,formatoin molemmat asemat ja nyt kun instaloin winsunkin takaisin ,niin se näyttää että kahden aseman sijasta minulla olisi vain yksi eli C asema ja siellä on 125gt,todella hämärää koska minulla on 250gt kovalevy jossain kadonnut. Mutta,sama asia herjaantuu edelleen,kaikki väittävät että se voisi olla nvidia palomuurista,mutta kun asensin sen äskettäin niin otin kaikki muut,PAITSI kun piti valita firewall niin otin ruksin pois.
Mikähän emo/muita osia koneesta löytyy? Se nVidian palomuurihässäkkä todella aiheuttaa noita ongelmia. Kai jätit myös siihen palomuuriin liittyvän ohjelmiston laittamatta?
Emo: Asus A8N-E Näyttis: Nvidia Gforce 7900gt Ja siis,valitsin kaiken muun,PAITSI firewallin eli palomuurin,ruksi pois ja sen jälkeen se vielä kysyy että haluanko firewallin käyttöön niin valitsen Ei.
Pystytkö asentamaan päivityksiä Mikkisoftan sivuilta..? Jos pystyt niin ainakin SP:t kannattaa asennella. Ja kaikki ajurit asennettuna? Nuilla ainakin itselläni tuli koko tila käyttöön kovoilta.
Kyllä,just sain otettua SP2 ja para aikaa asentelen ajureita mutta poistin nvidian network acces managerin,ja netti näyttää toimivan ilman sitä mutta korruptointi ongelmaa se _ei_ ole auttanut.