virustorjunta

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by r2c2, May 12, 2007.

1. r2c2

r2c2 Member

Trophy Points:
    11
    olen ihmetellyt asiaa kun haukutaan ilmaisia virus softia koska jossain näkemäni testin mukaan ne löytää pöpöt yhtä hyvin kuin maksullisetkin.ihmiset luottaa f-secureen vaikka se oli testissä jossa oli kaikki v-ohjelmat maailmasta 16:toista paras.neuvonnassa niillä neuvotaan katsomaan nettikeskustelua koska eivät osaa itse neuvoa.f-securella ainakaan ei ole muuta hyvää kuin mainosmiehet.johan se on raskaanpi kuin itse windows.roskapostin suodatusta pidettiin jopa harhaanjohtamisena.itsellä ilmaiset toiminu moitteetta vuodesta 2002 ja onhan sitä noi online scanneritkin olemassa.

2. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Siirretääs ketju oikeaan paikkaan, kun tämä oppaat alue ei nyt aivan ole oikea valinta....

3. Hurlumhei

Hurlumhei Regular member

Trophy Points:
    26
    Omassa koneessa ollut F-secure 2004 alusta saakka. Lakkasipa tässä kevättalvella päivittämästä itseään joten soitin neuvontaan. Tarkistivat lisenssinumeron ja lähettivät välittömästi exe-tiedoston (käyttöohjeen kera) jolla sain korjattua jumiutuneen softan ja johan rupesi pelittämään. Omalta osaltani en voi moittia saamaani palvelua.

Share This Page