Mikähän on kun lataa nauhoitettuja ohjelmia tietokoneelle ja kääntää media playerille kelpaavaksi muodoksi niin ruudussa seikkailee sellainen kuutio päättömästi ohjelmia katsottaessa. Liekkö joku logo vai mikä. Mitenkähän sais pois. Laitehan on sama kuin Medion.
Kirjoitin samasta ongelmasta schneiderin huoltoon, johtuu kuulemma siitä codekista jonka saa heidän sivuiltaan ladattua. On freewarea ja siksi varta vasten lisänneet sen kuution siihen.. Onko sinulla sitä ongelmaa että tallenteiden ääni rätisee ja pätkii kun koneelta tai levylle poltettuna katsoo niitä?
Katso kuitenkin löytyiskö jostain sen codekin asetuksia. Meinaan mulla oli joskus sama ongelma (ei tosin Medionilla), mutta codekin asetuksista sai kuution pois näkyvistä (en tiedä oliko edes samanlainen kuutio).
Olisin kiinnostunut käyttökokemuksista tähän laitteeseen (Vision VDT4040) liittyen. Onko pelannut hyvin? Mitään ongelmia? Outoja "ominaisuuksia" / vikoja? Onko hiljainen --jotkut tallentavat kuulemma pitävät meteliä.. jne. Olisin kiitollinen infosta.
Itse sain tuon kuution pois kun latasin netistä "All in 1" codec paketin ja asensin sen. (http://www.free-codecs.com/download/Codec_Pack_All_in_1.htm). Äänien ja muiden pätkintä taitaa johtua suurelta osin katseluohjelmien softista. Ei muuta kuin niitä päivittelemään niin eiköhän joku versio osu kohdalleen ja poista ongelman. Ostin itse tuon visionin lähinnä sen edullisuuden takia (300e). Tähän saakka on nauhoittanut kaikki ohjelmat ja on riittävän hyvä minun käyttöön ja mielestäni laite ei ole äänekäs (kiintolevy). Peruskäytössä pelittää täysin.
Mistä tohon hintaan? Pyysivät multa ~380e -en ostanut vielä. Peruskäyttöön itekin laitetta metsästän mutta pelottaa kun näistä eri digibokseista niin paljon vika-juttuja netissä. Tästä mallista ei infoa juuri ole löytynyt. Tarkoittaako se ettei monella ole kyseistä mallia vai että siinä ei ole vikoja?
Kaupanteko tapahtui lauantaina jo sulkemisajan jälkeen, kauppiaalla oli ilmeisesti mahdoton kiire johonkin niin laittoi sellaisen hinnan, että pääsi nopeasti eroon. Ilmaa näkyy näissä laitteissa olevan, tappiolla ei varmasti myynyt. Tämä laite on prikulleen sama kuin Medion. Medionista löytyy juttua kattavammin, joten kannattaa katsella sieltä kommentteja. Samat laitteistopäivitykset käy molempiin. Webmarketissa näkyi olevan hinta 332 euroa tällä laitteella.
Hei tuota noin, voiko ulkoisen USB-kovalevyn liittää tähän boksiin, jotta sen kautta voisi kuunnella ja katsella musaa/leffoja? Lukeeko siis boksi ulkoiselta laitteelta dataa?