Oon kattonu muita keskusteluita internetistä eikä vastauksia löydy. Eli kun laitoin eräänä päivänä koneen päälle ja kirjauduin sisään niin tuli virheilmoitus ettei mun käyttäjäprofiilia voitu ladata oikein ja että on väliaikainen profiili ja kun kirjauduin ulos ja koitin kirjautua takasin sisään tuli että käyttäjäprofiilia ei voi avata. No mietin mitä teen ja tein uuden profiilin ja kopioin tiedostot siihen. Sitten sillä uudella profiililla olin noin 3 tuntia ja kokeilin kirjautumalla ulos ja takasin että tuleeko samaa virhettä ja taas tuli. No tein taas uuden ja kopioin tiedostot ja poistin vioittuneen. Ja sillä olin noin viikon ja sitten tuli taas sama ongelma. Onko toi joku virus vai mitä ihmettä kun muillakin ihmisillä on samaa ongelmaa mitä oon netis nähny. mitä teen???
mulla sama ongelma. juttua hankaloittaa vielä sekin että aikasemmin mun työpöytä on jotenki tuhoutunu, eli sil ei näy kuvakkeet eikä windowsin alapalkki näy. ja tietääkseni tää käyttäjätilijuttu on vaan vista -koneissa, että joo hyvä järjestelmä tämäkin. ja ku oon semmone keltanokka etten tiiä miten saisin ne korvaamattomat tiedostot sielt viottuneelt käyttäjätililt takas, nii olis kiva jos joku vähä kokeneempi auttais.