Vista Enterprise

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by cary, Jul 29, 2007.

1. cary

cary Member

Trophy Points:
    16
    ...elikäs tää pirulainen kirjotaa c: osion jostain syystä täyteen ihan itsekseen, enkä tiedä että mistä johtuu, olen poistanut levynsiivous ohjelmalla varjo ym backupitkin, kaikki internet tempikin olen tyhjännyt, ja ensimmäisellä kerralla tämä auttoikin, mutta vain 1½ viikoksi, tilaa oli puhdistuksen jälkeen n. 5.5gb, ja nyt sitten "vihta" rohmusi kaiken käytettävissä olevan tilan ilman mitään ihmeelleistä syytä, enää en tiedä mitä tiedostoja/kansioita pitäisi asemasta etsiä/uskaltaisi poistaa, koska käyttis ja sovellukset vievät todellisuudessa vain vajaa 20gb, ja levy osion täysi koko on 40gb, nyt tuo loppu osio on täyttynyt jostakin kumman syystä tappiin asti ties mistä turhasta ryönästä, tai kopioista, mikään ei tunnu auttavan ongelmaan, tai ainakin multa loppu järki ja konstit

2. DeadMutha

DeadMutha Member

Trophy Points:
    11
    Mulla oli sama ongelma windows xp:n kanssa.
    Katsoin yhel ohjelmal miksi.
    Temporary kansio oli 20Gb. :/

Tyhjensin koneen ja asenssin windowsin uudellee.
    Niin ainaki mulla toimi1 =)

3. cary

cary Member

Trophy Points:
    16
    ......ei se format c: voi aina olla se lääke kaikkeen, olishan tää kiva tietää että mistä tää loppujen lopux oikeen sitten johtuu, voi olla ihan vaan todella pienikin juttu...

4. teijoster

teijoster Regular member

Trophy Points:
    26
    AdwancedWindowsCare on luotettava siivousohjelma. Kokeile ainakin ennenkuin formatoit.

Last edited: Jul 29, 2007
  5. cary

cary Member

Trophy Points:
    16
    jooo advancella lähti paljonkin paskaa, ja tuli toki hieman tilaakin mutta "vihta" tekee ihan samaa edelleen, eli kirjotaa vaan jostain syystä levyntäyteen parissa päivässä, en tiedä että mitä ja minne, mutta levytila se vaan ottaaja loppuuu c asemalta, vaikka käyttis ja sovellukset vievät siinä 20gb normaalisti, ja mitään en lataile mistään

Share This Page