Vista Home Premium 32-bit & Asus P5W DH Deluxe

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by argona, Jul 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. argona

argona Member

Trophy Points:
    11
    Pikaisesti selailemalla en löytänyt täältä viestiketjua koskien seuraavaa ongelmaa:
    Olen koettanut asentaa Vista Home Premium 32-bit käyttistä Asus P5W DH Deluxe emolevyn kanssa. Ongelmat alkavat heti, kun windows on ladannut tiedostot (valkoinen palkki) ja rupeaa käynnistämään itse asennusta. Ei mene eteenpäin ollenkaan, ei tule kuin taustakuva ja kursori ja siihen jää vaikka kuinka pitkäksi aikaa.

Kokeilin käynnistää asennuksen safe modessa ja näyttää pysähtyvän heti disk.sys ajurin kohdalle. Toistaiseksi vain en ole kostunut tuosta informaatiosta yhtään mitään. Biossin olen päivittäny uusimpaan asuksen sivuilta saatuun versioon, cd-aseman firmwire myös päivitetty.

Kokeilin myös asentaa ensin XP'n ja sieltä käsin Vistan toiselle osiolle, yhtä heikoin tuloksin. Nettiä selaillessa myös monet muut ovat tämän emolevyn kanssa kohdanneet yhtä sun toista ongelmaa vistaa asennettaessa, mutta jotkut ovat onnistuneetkin. Liekö täällä joku onnistunut saamaan asennettua tämän emon kanssa vistan?
    Nyt olis hyvät neuvot tarpeen...

Muutoin rautapuoli on tällainen:
    Intel Core 2 Duo E6600
    Asus P5W DH Deluxe
    Kingston 2x1024 PC2-6400
    Seagate Barracuda 320
    Club-3D Ati Radeon X1950 Pro

Last edited: Jul 5, 2007
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page