Tämä ei nyt varsinaisesti ole windows ongelma, mutta ei parempaa foorumia löytynyt. Eli siis: Ottaakko Vista 32bit vai 64bit, ja miksi? Minä olen ymmärtänyt, että 64bit pelit toimii vielä aika heikosti, kun tämä on pelikäyttöön tulossa. Kumpi!?!
Jos on 32 bittinen kone, niin asiahan on selvä, 32 bittinen. 32 bittinen toimii kyllä 64 bittisessä koneessa.
Sikäli mikäli Hakfu13 tilasit sen paketin mitä kokoilit tuolla PC raudan puolella niin osta ihmeessä se 64-bittinen, koska E6600 on 64-bittinen
Mä oon sitä mieltä, eeti välttämättä kannata.. Siinä on kuulemma enemmän bugeja. Onkos sitä 64-bittidtä muuten vielä edes julkaistu?
Julkaistiin kyllä iha samaan aikaa... Ota ihmeessä 64 bittinen, se on tulevaisuutta... Itselläni Ultimate 64bit ja mitään ongelmia ei ole ollut ja ajurit tuli nopeammin kuin 32bittiseen... Pelit ja ohjelmat toimii ainakin tähä asti...
Minusta riippuu ihan siitä mitä rautaa on käytössä. En kumminkaan usko että hirveää eroa huomaat sen suhteen onko käytössä 64-bittinen windows vai ei. Voi olla että joku laite antaa superedun siitä että käytät 64-bittisyyttä. Jos sellainen tarve on, niin voi tietenkin tehdä eroa. Koska omistin vanhaa rautaa ja tuki vaikutti puuttelliseelta, niin itse vältin 64-bittisyyttä. Ajattelin että se ei tuo varsinaista etua, mutta voi jossain tapauksessaa kyllä aiheuttaa ongelmia. Näin kävi ainakin linuxissa minulle. Tarkista ajurit ja mitä niistä sanotaan. Sekä päätä mita haet 64-bittisyydeltä. Ei tuo Microsoftakaan tunnu työntävän asiakkaille 64-bittisyyttä suoraan, vaan ensisijaisesti 32-bittisyyttä.