Eli haluaisin saada nuo ikonit mitkä ovat Vistassa myös XP:lle, mutta mistä voisin tälläisen paketin ladata? Nopealla googlauksella en löytänyt sellaista pakettia, missä XP:hen olisi tullut täysin identtiset ikonit Vistan kanssa. Eli kaikkien ohjelmien yms. ikonit vaihtuisivat, ei vain perus XP-ikonit. Eli onko mahdollista?
vittu mä latasin semmose yhen nii koko vitun kone meni sekasin eikä netti toiminu koko loppu päivänä.
Mitään valmista systeemiä ei taida olla, mikä suoraan vaihtaisi ikonit, mutta hae ikoneita vaikkapa osoitteesta http://www.vistaicons.com/ ja sitten googlaa esim sellaisia ohjelmia kuin folder icon changer, activicons, CustomIcons. Ainakin noilla em. ohjelmilla saa kuvakkeita vaihdettua helposti.
En suosittele mitää vista teemoja koska mitä hienommat ja läpikuultavammat ja kiiltävämmät palkit ja iconit on niin kyl sie sit aikanaan (viikon parin päästä) huomaat että kylläpäs työpöytä on tylsän näköinen ja windows tökkii sieltätäältä sitten katsot "Tehtävien Hallinsta" (alt+ctrl+del). Hupsis ruutuun lätkähtää viesti "tehtävien hallintaa ei voida suorittaa koska" "JOKUPERKELEEN.DLL Ei ole windows nt dll hanki uusi versio kyseisestä .dll tiedostosta" Tossa nyt on toomonen pien muotoinen tarina. ps. Mulle käy noin joka perskeleen kerta ku asentelen kaikkee. "hienoo"
snakeshit, voisit jättää tuommoset kielenkäytöt ihan muille foorumeille. ainakin vista transformation pack 6/7 saa bootscreenin,tervetuloa ikkunan ja iconit, mutta en suosittele käyttämään, koska olen kokeillut ja tullut todettua,että asennuksen jälkeen winukka pukkaa kaiken laista erroria. ja jotkut ohjelmat lakkaa toimimasta kokonaan
Panen saman vastauksen tänne kuin tuohon edelliseenkin. Yleensä tämän tyyppisillä ohjelmilla ei saa paljon muuta aikaan kuin ikävyyksiä, joten en suosittele niiden käyttöä.
Joten siksipä, jos vistan näköistä XP:tä halajaa, niin kannattaa erikseen vaihtaa teema ja sitten noilla yllämainituilla ohjelmilla kuvakkeet, niin ei tule ongelmia. Itse juuri noin tehnyt ja ei ole ongelmia ollut.
ostaisit saman tien vistan jos vaan kone on tarpeeksi tehokas. tulee kyllä vähän kalliimmaksi mutta laadukkaammaksi
Täältä saa kaikki vista ikonit ja kaikki sellaset XP:seen. OIkeastaan tuo teemapaketti tekee XP:stä täysin Vistan näkösen. Itelläni on tuo käytössä. Vistateema XP:lle
Kiitoksia vastauksista, ja omista kokemuksista. Taidan ihan suosiolla pysyä tässä Vista teemassa ilman ikoneita. Pelataan varman päälle, ja hankitaan se Vista sitten hamassa tulevaisuudessa.