Onko muilla sellaista ongelmaa ollut Vistan ja Firefoxin kanssa, että kun laittaa firefoxin tyhjentämään yksityisyystietoja Firefoxia suljettaessa niin Vista menee jumiin? Itse laitan Firefoxin poistamaan sivuhistorian, latauslistan, väliaikaistiedostot, evästeet ja todennetut istunnot. Firefox kysyy aina suljettaessa haluatko varmasti poistaa edellä mainitut tiedot ja jos laittaa kyllä niin Vista menee jumiin, eikä siihen auta muu, kun sammuttaa kone virtakatkaisijasta. Minulla oli aiemmin sama systeemi XP:ssä ja siinä ei vastaavia ongelmia ollut.
Minulla nyt ei ainakaan ole, mutta enpä niitä ole ikinä edes poistanut. Oletko koittanut laittaa sen poistamaan kyseiset tiedot asetuksien kautta? Jos et halua että joku tietää missä käyt, voit ladata PortableFirefoxin joka toimii ilman asentamista, voi vaikka siirrellä paikasta toiseen ja silti toimii (kuten muistitikussa). Sen laitat vaikka johonkin kauniiseen kansioon josta kukaan ei osaa sitä etsiä. Taas selitin muutaman läjän tekstiä vaikkei sitä kuitenkaan kukaan sovella..