Vista ja pelit

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by attepoo, May 4, 2007.

1. attepoo

attepoo Guest

Onko muilla ollut ongelmia pelien kanssa,pelit asentuu oikein mutta ei lähde pyörimään.Yhtä lailla vanhat kuin uudet.Löytyykö neuvoja??

2. xpzzz

xpzzz Member

Trophy Points:
    11
    Juu, kaverila vista, ei oikeen kaikki pelit lähde pyörimään kunnolla. Mitä pelejä pelailet, olisi helpompi auttaa :)

3. TheOak

TheOak Regular member

Trophy Points:
    26
  4. K1phaa

K1phaa Member

Trophy Points:
    16
    katsoppas täältä onko kokeilemasi pelit toimivien listassa.

Olen oman vistani kanssa tullut siihen lopputulokseen pelien kanssa, että jos ei toimi, niin kokeile ajaa järjestelmänvalvojana. (oikee klikkaus -> suorita järjestelmänvalvojana).

Toivottavasti saat toimimaan :)

5. attepoo

attepoo Guest

kiitti vastauksista! enpä voi suositella peliäijille vista käyttistä.ajureitakaan ei meinaa vielä löytyä.onnex vanhassa koneessa pelit toimii ainakin jotenkin..

6. Threat

Threat Active member

Trophy Points:
    66
    Hmm... erikoista. Itse olen käytellyt 32-bittistä Vista Ultimatea allekirjoitukseni kokoonpanolla vistan julkaisusta lähtien ja mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia ei ole ollut kuin Far Cryssa, jossa tekstuurit olivat päin p****että. Kuten ei myöskään 2,5 vuotta vanhemmalla Lidl:n pakettikoneella.

Tottakai pitää olla vista yhteensopivat ajurit että homma toimii saumattomasti, eli takuulla ei kannata asentaa koneen mukana levyllä tulleita ajureita jollei kone ole puolen vuoden sisällä ostettu. Näytönohjaimen ajurit kannattaa ehdottomasti päivittää uusimpiin versioihin netistä. Myös järjestelmänvalvojana sekä yhteensopivuustiloissa kannattaa kokeilla ajaa.

Share This Page