vista ja wlan ongelma

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by jaska70, Oct 5, 2007.

  1. jaska70

    jaska70 Member

    Joined:
    Dec 9, 2003
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    moro. osaako joku auttaa... oneglma on uusi hp:n läppäri (9555) jossa on vista. kun koneen käynnistää wlan toimii hyvin. kun kone menee sitte lepotilaan (on vain käyttämättä xx min) se sammuttanee wlanin samalla. kun koneen sitte herättää uudestaan (painamalla mitä tahansa elikkäs any-keytä) wlan yhteys aukeaa mutta browseri on hiiiiiiiiidas. hitaus näkyy kun koettaa mennä jonnekkin niin alakulmassa on vain jotta "selvitetään verkko-osoitetta www.iltalehti.fi". ja kun se osoite löytyy niin sitte ko sivu latautuu nopeasti. ja kun taas menee seuraavalle sivlle niin sama hitailu jatkuu. ainoa apu mitä olen keksiny on että käynnistää koneen uudelleen. esim pelkkä logout ei kelpaa... eikä wlan yhteyden katkaisu/uudelleen aukaisu.. eikä mitkään -renewt ipconffiin. mikä avuksi ???
     
  2. afterwin

    afterwin Regular member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    1,338
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Tuollainen ongelma oli kaverin hp ?? läppärissä uutena, siinä on tosin xp. Ajurin päivitys auttoi.

    Kun sinulla on vista niin on epävarmaa löytyykö uudempi ajuri. Kannattaa ehdottomasti selvittää. Nuo koneet kloonataan eikä niitä imageja kovin tiheään päivitellä ja siksi ajurit voivat olla aika vanhoja.
     
  3. Ovimies

    Ovimies Member

    Joined:
    Aug 3, 2007
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minulla on myös Vista+Wlan-ongelma. Tässä tapauksessa koneeni kyllä löytää verkon, mutta ei hyväksy salasanaa/salausavainta. Wlan-verkon asetukset hoidin pöytäkoneella, jossa on XP. Olen ollut muissa langattomissa verkoissa ko. kannettavalla, mikä rajaisi vastausmahdollisuuksia.. mitä pe**elettä minä teen?!
     

Share This Page