Hei! Pitkän ajan lukijan ensimmäinen postaus, hyvä aloittaa ensimmäinen postaus foorumille ongelma osiosta Eli Vista näyttää System informationissa tälleensä: Core 2 Duo 6600 @ 2,40Ghz 900mhz <-- tämä 900mhz on hiljattain ilmestynyt tonne ja olen huomannut kun pelit ovat ruvenneet pätkimään... Esim Hellgate london valittaa juuri tästä eikä toimi kovinkaan hyvin, vaikka kokoonpanollani pitäisi pyöriä moitteetta. Voi olla,että joku törkeen yksinkertanen ratkaisu löytyy, mutta mulle ei kyllä tullut mitään mieleen eikä mikään toiminut mitä yritin. Tietokoneeni ei ole kannettava. Kiitos jo etukäteen asiasta paremmin tietäville
pävitetääs tätä viel vähä. eli Hain 3mark06 ja tulokseksi tulivat n. 6500, joka tuntus kyllä ehkä turhan pieneltä ? Koneessa 2gb 800mhz ram geforce 8800gts 320mb ja core 2 duo 6600 Testeissä oli kiitettäviä fps:iä kunnes tuli prosessori testit missä fps:t olivat 0 kokoajan, lopputestiin tais saada jopa 10 framea kasaan
No joo, mulla on samat romut koneessa, paitsi näyttiksessä tuplasti enemmän muistia, minkä ei pitäis paljon karkkimarkki pisteisiin vaikuttaa ja tulos on noin 2000 pointsii isompi. Kyllä sulla jotain hämärää siellä on.