Eli onko kukaan kerennyt testaamaan tuota ready boost ominaisuutta ja ajamaan benchmarkkeja enemmällä muistin määrällä kun 256Mt? Itse olen kokeillut tuota ainoastaan 256Mt usb2 tikulla, ja noin vähästä muistinmäärästähän ei sinäänsä ole mitään hyötyä muutenkaan. jos joltakin löytyy vista, ja yksi tai useampia usb tikkuja, niin ajakaa ihmeessa testejä peleissä ja ohjelmissa ja pistäkää vähän tuloksia tänne. BF2 tulokset kiinnostaisivat oikeen kovasti. Lyheneekö latausaika yms.
http://www.msblog.org/2006/06/01/vista-readyboost-or-snailboost/ Tuollasine löysin, mutta testattuna on vain tuo Beta 2. Henk.koht olen melko skeptinen tuon readyboostin kanssa, mutta olisihan se mielenkiintoista että onko siitä oikeasti mitään hyötyä.
Miksköhän mulla ei toimi toi readyboost. Mulla on tommonen Buffalon 1GB Flash USB tikku ja sen ku tökkää kiinni nii siinä tulee se vaihto ehto että haluaako sitä käyttää nopeuttamaan systeemiä. Mutta sitte ku ottaa sen nii tulee semmonen ikkuna missä lukee "This device does not have the required performance charetistics for use in speeding up your system" E: Löysin jonku sivun jossa oli jotain ReadyBoost yhteensopivia muisti tikkuja ja toi mun tikku oli siellä. Elikkä toi Buffalo High Speed USB 2.0 Flash Drive, mutta eikai sillä oo väliä ku tossa sanotaan että sen kapasiteetti on 2gb ja mulla on vaan yhen gigan. Nii ja eihän tohon pidä mitään ohjelmia tai ajureita ladata? E2: Sainpas sen toimimaan ku googlettelin vähäsen. Piti rekisteristä muokata vähä jotain juttuja.