Kone tuli eilen huollosta, jossa siihen vaihdettiin näyttö, prosessorin tuuletin ja näppis... Kone on LG:n S900 kannettava. Huolto oli laittanut että ohjelmisto on sekaisin ja pitää asentaa Windows uudelleen... No tein niinkuin käskettiin ja aikanaan koneen mukana tulleella levyllä asensin uudelleen tuon windowsin koneelle ja toiselta levyltä vielä jotkut LG:n omat päivitykset. Mitään ongelmaa ei ollut. Tänään kone alkoi päivittämään windowsia (automaattinen päivitys käytössä) ja samalla päivitti myös Avastin virustutkaa.. Kun nämä oli kunnossa, piti käynnistää kone uudelleen...vaan eipä se enää käynnisty. Jämähtää ihan ensimmäiseen ikkunaan jossa sininen palkki näyttää latauksen. Eikä suostu tekemään mitään... Lähetänkö mä ton nyt taas johonkin huoltoon vai onko mitään tehtävissä?
Lisään vielä (en osannut muokata tota aikaisempaa tekstiäni, tyhmä kun olen) että vikasietotilaan tai mihinkään en koneella pääse...Jos koittaa mennä biossiin, niin alas tulee vaan Please wait... ja mitään ei tapahdu vaikka tunnin oottelis. Kokeiltu on. Jumissa ollaan.
Tota en ymmärrä miksi huolto menis edes sun käyttikseen, koska jos vialla ei ole ollut mitään tekemistä kovalevyn kanssa, ihme touhua? Mutta on noita kannettavia mennyt vista päivityksien takia sekasin, siis käyttöjärjestelmä, joten uudelleen vaan asennus ja ilman automaattista päivitystä vaan päivitä ekaksi manuaalisesti tärkeät päivitykset. Mutta mutta, tohon biokseen pääsyn takia laite ei nyt löydä jotain laitetta, esim kovalevyä siksi se jumittaa biokseen menoo. Otas kovo irti ja kato pääsetkö nyt biokseen. Jos pääset ja kovalevyn kanssa et, niin sillo kovalevys on rikki.
Hei kiitos sulle vastauksesta. Tänään otin taas yhteen koneen kanssa ja kuinka ollakkaan, se alkoi itsekseen toimia ilman vian häivääkään. Kummallista. Näemmä kaikki muut tulin jo kokeilleeksi paitsi siirtää konetta hetkeksi paikaltaan. Mikä lie kolahti kohdalleen ja nyt näyttää siltä,että toimeis ihan niinku pitääkin. Mut iso kiitos sulle vaivannäöstä kun vastasit. Nyt vasta pääsin itse katsomaan vastauksia...