Vista: "uTorrent lakkasi toimimasta."

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Idscu, Mar 20, 2008.

1. Idscu

Idscu Member

Trophy Points:
    11
    Niin siis nyt tänään yhtäkkiä uTorrent vaan Vistan mukaan lakkaa toimimasta, noin minuutin kuluttua sen käynnistämisestä. Ja sitten rakas Vista(yök) alkaa sitä selvittämään muttei tietysti saa mitään selville. :)
    En käsitä että mikä sen aiheuttaa. Lataan tosin windowssiin päivityksiä juuri, mutta ei niitä edes ole vielä asennettu. Vieköhän se latausten asennus sitten sitä kaistaa niin paljon että uTorrent sekoaa?? Ihan 80/kb/sc se äske vielä tuli... mulla on kuitenki kaikki Firefoxit ja MSN messengerit iha normaalist taustalla päällä...
    Koitin äske että otan winukan palomuurin pois ku mulla on Norman-järjestelmänhallinta (eiks kannatakki??) , mutta se uTorrent katkes silti.

2. congdor

congdor Member

Trophy Points:
    11
    Itse olen ainakin huomannut että jos kone tuntuu menevän ihan polvilleen, niin aina Windows update lataa jotain päivityksiä ja ymmärrettävästi tuon ohjelman prioriteetti taitaa ylittää suurimman osan ohjelmista, myös nettikaistan käytön osalta.

Windowsin palomuurin käytöstä poistamisen ei kyllä pitäisi vaikuttaa mitenkään jonkun ohjelman kaatumiseen.

Share This Page