Vista + Windows Update ongelma

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by juujoojee, Mar 4, 2012.

  1. juujoojee

    juujoojee Member

    Joined:
    Mar 4, 2012
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Pari päivää sitten Windows päätti taas päivittää jotain ja uuden updaten myötä tuli sellainen ongelma, että kaikki kansiot avautuvat aina uuteen ikkunaan. Asetuksissa lukee "avaa kansiot aina samaan ikkunaan", mutta silti ne avautuvat uuteen ikkunaan. Tein järjestelmän palautuksen ennen updaten alkua ja kaikki toimi sen jälkeen ok. Kone kuitenkin aina onnistuu tekemään sen updaten uudestaan ja ongelma palautuu. Windows Updaten kohdalla näkyy että päivitys käsittelee Internet Explorer 9:ä, vaikka olen poistanut Explorerin kokonaan. Osaisko joku auttaa?

    Ongelmana on tosiaan myös se, että en pysty vaihtamaan päivityskansiosta asetuksia niin että saisin itse päättää milloin päivitys tapahtuu, koska Vista on seonnut jotenkin muutenkin kokonaan ja estää pääsyn järjestelmänvalvojan tunnuksille, joka en siis ole minä.
     
  2. Make_72

    Make_72 Regular member

    Joined:
    Jul 29, 2007
    Messages:
    1,666
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    Voisit kokeilla Tätä Microsoftin fixiä.
    eikö kannattaisi pyytää koneen järjestelmän valvojan oikeudet omaavaa käyttäjää tekemään noi muutokset,luulen vähän ettet voi tuota kyseistä fixiä edes suorittaa onnistuneesti ilman järjestelmän valvojan oikeuksia.
     
  3. juujoojee

    juujoojee Member

    Joined:
    Mar 4, 2012
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Juu toikaan ei toimi kun en ole järjestelmänvalvoja. Ongelma on siis siinä että järjestelmänvalvojan tunnuksilla kirjautuessa tulee "Palvelun Käyttäjäprofiili sisäänkirjautuminen epäonnistui. Käyttäjäprofiilia ei voi ladata". Olen koittanut käyttäjäprofiilinkorjaamista mutta eipä tunnu mikään auttavan. Hmmm.
     
  4. Make_72

    Make_72 Regular member

    Joined:
    Jul 29, 2007
    Messages:
    1,666
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    Tämmöinen ohje näyttäis löytyvän:
    Tällä sun pitäisi saada poistettua se vioittunut tili ja pystyt luomaan uuden järjestelmän valvojan tilin.
    viimeinen vaihtoehto on sit asentaa se vista kokonaan uudestaan,jos asennuslevy vaan löytyy.
     
    Last edited: Mar 5, 2012

Share This Page