Terve, Tuossa 2 kuukautta sit päivitin koneeni Vistaan hieman hätäisesti ja nyt haluaisin takas XP:hen, koska Vistassa on itselläni mielestäni liikaa ongelmia. En omista XP:n Recovery CD:eitä enkä Install CD:tä, mutta koska tämä on HP:n kone, ja tämä tuli XP Professional Media Center editionin kanssa, siinä on D: " asema " joka sisältää ilmeisesti HP Recoveryn osia. Mietin vain, että olisiko mahollista jotenkin saada käytettyä tuolla erillisellä alueella olevia tiedostoja jotta saisin palautettua takaisin tehdaskuntoon tämän koneen. Olen menettänyt kaikki HP:n ohjelmat Vistan asennuksen myötä, joten en voi tehdä sitä normaalia kautta. Entä onko muita mahollisuuksia mennä takaisin XP:seen? Mielelläni en ostaisi uutta XP CD:tä Koneeni tällä hetkellä: HP Pavilion Windows Vista Home Premium AMD Athlon(tm) 64 Processor 3400+ 2.20 GHz 2046 ram (ostettaessa oli vain 1Gt rammia, olen lisännyt itse lisää) Radeon X1300/X1550 Series Kiitos jos saisi neuvoja
Kaiva manuaalit esille, niistä löytyy ohje kuinka teet palautuslevyn tyhjälle dvd:lle D-aseman tiedostoista. Tältä levyltä voit palauttaa järjestelmän tehdaskuntoon.
Enpä tiedä auttaako manuaali, jos vakioasennus on jyrätty Vistalla. Mutta tukipuhelimesta luulisi saavan avun - ja myös palautuslevyn/levyt, jos et niitä enää saa poltettua.