Vista - WinXP?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Hartlessi, Oct 21, 2007.

1. Hartlessi

Hartlessi Member

Trophy Points:
    11
    Terve,

Tuossa 2 kuukautta sit päivitin koneeni Vistaan hieman hätäisesti ja nyt haluaisin takas XP:hen, koska Vistassa on itselläni mielestäni liikaa ongelmia. En omista XP:n Recovery CD:eitä enkä Install CD:tä, mutta koska tämä on HP:n kone, ja tämä tuli XP Professional Media Center editionin kanssa, siinä on D: " asema " joka sisältää ilmeisesti HP Recoveryn osia.

Mietin vain, että olisiko mahollista jotenkin saada käytettyä tuolla erillisellä alueella olevia tiedostoja jotta saisin palautettua takaisin tehdaskuntoon tämän koneen. Olen menettänyt kaikki HP:n ohjelmat Vistan asennuksen myötä, joten en voi tehdä sitä normaalia kautta.

Entä onko muita mahollisuuksia mennä takaisin XP:seen? Mielelläni en ostaisi uutta XP CD:tä

Koneeni tällä hetkellä:

HP Pavilion
    Windows Vista Home Premium
    AMD Athlon(tm) 64 Processor 3400+ 2.20 GHz
    2046 ram (ostettaessa oli vain 1Gt rammia, olen lisännyt itse lisää)
    Radeon X1300/X1550 Series

Kiitos jos saisi neuvoja

Last edited: Oct 21, 2007
  2. greenie

greenie Regular member

Trophy Points:
    26
    Kaiva manuaalit esille, niistä löytyy ohje kuinka teet palautuslevyn tyhjälle dvd:lle D-aseman tiedostoista. Tältä levyltä voit palauttaa järjestelmän tehdaskuntoon.

3. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Enpä tiedä auttaako manuaali, jos vakioasennus on jyrätty Vistalla. Mutta tukipuhelimesta luulisi saavan avun - ja myös palautuslevyn/levyt, jos et niitä enää saa poltettua.

Share This Page