Joo tuli tossa mieleen et on vista tulossa ulos kohta ja päätin kysellä et miten perusohjelmat suhtatuu vistan kanssa? Oon ajatellu hommata vistan ja mä tykkään käyttää F-secure virus ohjelmaa onko se yhteen sopiva vistan kanssa? Ja miten kaikki pelit onko ne yhteensopivia vistan kanssa? Voi silti olla et pidän XP:een ihan varmuuden vuoksi, mutta jos jollakin on tietoa asista odotan vastauksia!
Terve! Itse Olen työn puolesta Vistaa pyöritellyt noin kuukauden päivät ja joka päivä on myös xp kone ollut laukussa mukana. Päivityksiä on tähän mennessä tullut muistaakseni 4 kpl ja kovin stabiililta tämä ei vaikuta mikä on tosin ihan ymmärrettävää. Jos käytössäsi on joku eksoottinen kone niin kannattaa odotella laitevalmistajan päivityksiä vielä muutama kuukausi. Oman HP NW9440 koneen kanssa ensimmäinen asennus taisi kestää 4 päivää.. Ongelmia oli mm näytönohjaimen, äänien, messenger, vpn ja remote desktop yms yms. Jonkun verran ohjelmistotalot ovat julkaisseet jo palomuureja ja virustutkia mutta saatavuuteen on vaikea sanoa mitään Eli ei hätää jos ei ole ihan pakko
Joo eli itsekkin olen työni puolesta tuota kuukauden pyörittänyt, ja isompia ongelmia en ole havainnut tuossa. F-securen ohjelmisto ei taida vielä olla yhtensopiva vistassa, mutta ilmaisia vaihtoehtoja virusturvaan kyllä löytyy. Erillistä palomuuria tuohon ei edes tarvitse laittaa. Itse en ole saanut kertaakaan vielä tätä kaatumaan. Läppärien kanssa jossain vaiheessa oli ajurien kanssa hiukan saatavuus ongelmia, mutta nyt on suuriman osaan jo ajuritkin kunnossa.
Eikö tuo vista oo yhteensopiva Rainbow Six: Vegasin kanssa vai onko se vegas vielä niin uus että ei oo vielä tuossa listassa. Osaisko joku sanoa tuosta minun kokoonpanosta, että mitkä on yhteensopivia ja mitkä ei?
Kyllä tuo rainbowsix vegas toimii moiteetta vistassa. Kyllähän tuo sinun koneesi pyörittää tuota peliä, ja vistaakin.
Joo hyvä. Kyllähän tuossa alkaa kumminkin olla aika paljo jo nuita yhteensopivia ohjelmia. Jos vielä oottelis pari kuukautta ja sitten ottais.