Vista & Yhteensopivuus

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Splintti, Jan 27, 2007.

1. Splintti

Splintti Member

Trophy Points:
    11
    Joo tuli tossa mieleen et on vista tulossa ulos kohta ja päätin kysellä
    et miten perusohjelmat suhtatuu vistan kanssa? Oon ajatellu hommata
    vistan ja mä tykkään käyttää F-secure virus ohjelmaa onko se yhteen sopiva vistan kanssa? Ja miten kaikki pelit onko ne yhteensopivia vistan kanssa? Voi silti olla et pidän XP:een ihan varmuuden vuoksi, mutta jos jollakin on tietoa asista odotan vastauksia!

2. kontsa_

kontsa_ Regular member

Trophy Points:
    26
  3. anewera

anewera Member

Trophy Points:
    11
    Terve! Itse Olen työn puolesta Vistaa pyöritellyt noin kuukauden päivät ja joka päivä on myös xp kone ollut laukussa mukana. Päivityksiä on tähän mennessä tullut muistaakseni 4 kpl ja kovin stabiililta tämä ei vaikuta mikä on tosin ihan ymmärrettävää. Jos käytössäsi on joku eksoottinen kone niin kannattaa odotella laitevalmistajan päivityksiä vielä muutama kuukausi. Oman HP NW9440 koneen kanssa ensimmäinen asennus taisi kestää 4 päivää.. Ongelmia oli mm näytönohjaimen, äänien, messenger, vpn ja remote desktop yms yms. Jonkun verran ohjelmistotalot ovat julkaisseet jo palomuureja ja virustutkia mutta saatavuuteen on vaikea sanoa mitään

Eli ei hätää jos ei ole ihan pakko:)

4. juhha84

juhha84 Active member

Trophy Points:
    66
    Joo eli itsekkin olen työni puolesta tuota kuukauden pyörittänyt, ja isompia ongelmia en ole havainnut tuossa. F-securen ohjelmisto ei taida vielä olla yhtensopiva vistassa, mutta ilmaisia vaihtoehtoja virusturvaan kyllä löytyy. Erillistä palomuuria tuohon ei edes tarvitse laittaa.

Itse en ole saanut kertaakaan vielä tätä kaatumaan. Läppärien kanssa jossain vaiheessa oli ajurien kanssa hiukan saatavuus ongelmia, mutta nyt on suuriman osaan jo ajuritkin kunnossa.

5. lefa16

lefa16 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eikö tuo vista oo yhteensopiva Rainbow Six: Vegasin kanssa vai onko se vegas vielä niin uus että ei oo vielä tuossa listassa. Osaisko joku sanoa tuosta minun kokoonpanosta, että mitkä on yhteensopivia ja mitkä ei?

6. juhha84

juhha84 Active member

Trophy Points:
    66
    Kyllä tuo rainbowsix vegas toimii moiteetta vistassa. Kyllähän tuo sinun koneesi pyörittää tuota peliä, ja vistaakin.

7. lefa16

lefa16 Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo hyvä. Kyllähän tuossa alkaa kumminkin olla aika paljo jo nuita yhteensopivia ohjelmia. Jos vielä oottelis pari kuukautta ja sitten ottais.

Share This Page