Vistaan teemoja

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by rantom, Oct 6, 2007.

1. rantom

rantom Regular member

Trophy Points:
    26
    Hei.

Käytin tässä aiemmin Ubuntu Linuxia mutta liiallisten ongelmien takia palautin koneelleni Windows Vista Ultimaten (pakko, XP ei enää toimi kiintolevyllä, ei tietoa miksi). Kumminkin, huomasin että UXTheme patcher on saatavilla Vistalle mutta en saa sitä toimimaan. Laitan itselleni oikeudet mutta järjestelmä kumoaa oikeuteni vaikka olen Admin.

Olisiko jokin keino viskata siis teemoja Vistalle? Olen nähnyt ihmisillä erilaisia teemoja Vistalla (mm. DeviantARTissa Mac OSX Leopard). Varsinkin kyseinen teema minkä mainitsin sulkeissa on minua kiinnostava, koska Ubuntulla minulla oli 88 % täydellinen Mac OSX Leopard-teema (lopulta oli luovuttava koska kone kaatui liian tiheään joka esti teeman viimeistelyn).

Kiitos jo etukäteen.

Ja kyllä, etsin jo Googlella ja katsoin Stardockin-sivuilta mutta en löytänyt mitään toimivaa ohjelmaa tarkoitukseeni.

2. bande

bande Member

Trophy Points:
    11
    joo, mäki ettiskelen täs joitakin sivuja joissa olisi teemoja ja muuta sellaasta, mutta en oo löytäny yhtäkään, että jos olis linkkejä nii laittakaa!

P.S kertokaa jos ne on turvallisia astentaa sitte ettei kone kaatuis!

3. rantom

rantom Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuli tässä viikonloppuna selailtua Internettiä ja kyllähän niitä softia löytyy. Mm :

- UXTheme-patcher (ilmainen mutta vaarallinen osittain, muokataan System32-kansiota)
    - ObjectDock (luodaan mm. Macintoshin dock Windowsille)
    - IconPackager]IconPackager[/url] (luodaan/ladataan uusia ikoneita Windowsille)
    - LogonStudio Vista (Stardockilta (vaihdetaan Logon-kuva)

Cursoreita ja vastaavia löytyy erittäin helposti DeviantARTin sivuilta. Lähes kaikki mitä käytin omaan koneeseen on ladattu DeviantARTilta. Tässä kuva miltä työpöytäni näyttää nykyään (kaikki ikonit eivät ole 100 % oikein mutta ei oikein voi mitään, Vistasta EI VOI saada 100 % identtistä Mac Leopardia) :

Kuva 1400 x 1050 resoluutiolla. En kehdannut laittaa suoraa kuvan latausta sivulle koska resoluutio on noin suuri (Safari-selain skaalaa kuvan näytölle sopivaksi mihin muut selaimet eivät vielä valitettavasti kykene).

Ainoa, mitä en saanut vielä vaihdettua, on äänet. Sain nämä vaihdettua Ubuntulla mutta koska en ottanut varmuuskopioita niin en löydä Mac OSX:n ääniä enää Internetistä enkä voi siis vaihtaa ääniä. Mikäli joku on löytänyt kyseiset äänet niin ilmoittaisitko minulle mistä ne löytää? Tämä on ainoa mitä tulee mieleen että pitäisi muokata vielä.

Tässä on vielä teema mitä käytin:

Mac For Vista beta 2

UXTheme-patcherista vielä. Tämän käyttäminen on hankaloittunut entisestään kiitos Microsoftin. Et voi ilman erillisiä säätöjä nimetä uudelleen tai muokata muuten vain mitään System32-kansiosta. Noudata näitä ohjeita:

Ohjeet (katso post #38).

En ota MITÄÄN vastuuta siitä mitä koneellesi tapahtuu. Itselläni kaikki toimii aivan loistavasti mutta se ei tarkoita että kaikki toimisi sinulla kanssa loistavasti. Ole varovainen muokatessasi Windowseja, ne eivät ole tarkoitettu ns. OS-tuunaukseen.

Share This Page