Nonniin nyt on sitte oikein Vistan Ultimate koneella hyvä niin mutta... pari kiperää kysymystä Kuinka hel......ä saisin winampin toimimaan ja jos tämä ei ole mahdollista niin kysyisin seuraavaa onko olemassa ohjelmaa vistalle jolla saisi kuuneltua shoutcastin radiota...? ja kohta kaksi Mitenkäs sitten BF2142 ja punkbuster ongelma olen selaillut ongelmaa sivuavia keskustelu foorumeita kyllästymiseen asti kokeillut erinäisiä ongelman ratkaisu ohjeita viritellyt palomuuria, reitintä, manuaalisesti päivittänyt punkbusterin filuja, soittanut isp:le, asentanut pelin uudestaan, koettanut disabloida punk busteria jne... jne.. listaa voi jatkaa ikuisesti.. ja kyllä olen tietoinen siitä että tämä ei tänne alueelle kuulu mutta kun ongelman täytyy olla windowssissa koska kaikki muut vaihto ehdot olen kahlannut läpi.. Ongelma bf2142 säilyy myös XP:llä
Winampin saa lataamalla sen täältä ja asentamalla ihan normaalisti. iTunesillakin saa vissiin kuunneltua noita potkästejä...
Tiesin kyllä että mistä winampin saa ladattua muttakun se ei vaan suostu toimimaan mun koneella kun vista tappaa sen.. Järkkis tahi vieras ei mitään vaikutusta..