Vistan hitaus ja netti ongelma.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by pinkky, Sep 20, 2007.

1. pinkky

pinkky Member

Trophy Points:
    11
    Ongelmani on sellainen, että vista on yht äkkiä muuttunut todella hitaaksi.. Olen tarkistanut f-securella koneen ja jopa netin kautta toisen kerran. Olen ajanut myöskin CCleanerin, mutta ei auta..

Toinen ongelmani on se, että lähiverkkokuvakkeessa ei näy aina tätä "maapalloa" ja kun katson tarkemmin verkkoympäristästö, koneen ja lähiverkon tila on ok, mutta ulkomaailmaan vievän viivan päällä on ruksi. Eniten ihmetyttää, että pääse kyllä nettiin koneella.
    Vaikkakin hitaasti..

En tiedä, että mitä kaikkea tietoja tarvitsisitte lisää, joten laitan ne aina kun pyydetään :)

Edit:
    Elikä,
    Emolevy: Asus P5N32-E SLI nForce680i
    Prosessori: E6600
    Muistia 2Gb DDR2 800MHz
    Näyttis: e-GeForce 8800 GTS Super Clocked 320MB/320Bit DDR3
    Vista ultimate on käyttiksenä.
    Levy tilaa on vapaana reilut 130Gb

Last edited: Sep 21, 2007
  2. delffi

delffi Regular member

Trophy Points:
    26
    Aloitetaan vaikka siitä että: mikä vista? Mikä prosessori? Paljonko muistia? Mikä näytönohjain? eli tarkat tiedot koneestasi (vähän niinkuin minun allekirjoitus)

Tuo verkko-ongelma on perin outo. Yritän ihmetellä tota verkkojuttua kun pääsen kotiin. Töissä vain XP, kotona sitten se vista :)

3. eekoo

eekoo Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo on kaiketi vain bugi, itsellä kun oli vista niin teki kyllä ihan samaa. Välillä näkyi maapallo, välillä ei. Tuosta hidastumisesta en kyllä osaa sanoa, kenties hjt-logi jonkun fiksumman tarkasteltavaksi...

4. peta69

peta69 Guest

itellä kans toi maapallo "onelma" eli normi nettiselailussa sitä ei näy mut heti kun alkaa lataamaan/käyttään nettiä sillain et verkko rasittuu enemmän niin silloin se näkyy.

5. pinkky

pinkky Member

Trophy Points:
    11
    Sitten on vain enään tämä hitaisuus ongelmana..

Share This Page