eli haluan tähän uuteen koneeseeni Windows XP:n sekä vistan. No asennusta olen yrittänyt näin. Ensin XP C osiolle ja vista perään, no vistan kun laittaa se vetää siitä XP.n yli. Myös näin oon yrittänyt et laitan XP:n vaik E osiolle ja sit vistan siihen c osiolle mut se ei löydä sitä sillo käynnistykseen sitä XP:tä. Eli miten saisin simppelisti tähän koneeseen vistan sekä XP:n. Niin vistan asennus vaiheessa se ei anna valitä minne se vista asennetaan.
kiitos tuo opas vaikuttaa muuten hyvältä paitsi että tuo yksi on sekoittanut koneensa sillä. Että meneeköhän tuossa aloittelijan piikkiin.. Mutta yritän nyt sitä ja laitan tuohon ketjuun siitä ja tännekkin ilmoitan.
eipä muuten tuo opas toimi. Kun ensinnäkään en löydä kyseistä tiedostoa edes haulla. Ajattelin että jos asennän tähän myös ubuntun mahtaskohan tuo laittaa ne käynnistysasetukset oikein?
Minulla onnistui niin, että osioin kovalevyn kahdeksi osioksi. Asensin XP:n ensin kummallekin osiolle (kaksi kertaa XP:n asennus). Tämän jälkeen asensin Vistan dsiolle, joka automaattisesti teki Dual Boot valikon. Sen takia asennus kaksi kertaa, koska minulla on Vistan päivitysversio, eikä se anna asentaa rinnalle, Nyt on siis C-osiolla XP ja Dsiolla Vista, käynnistyksessä voi valita kumman haluaa käynnistyvän.