Ajattelin vaan tyhmänä kysyä, että onko totta, että tuolla päivitys versiolla voi asentaa myös ns. puhtaan asennuksen, kuten joku minulle väitti? Entä pitääkö se olla xp minkä päälle päivittää vai käykö esim win98 se? Poika sai nimittäin kaverilta koneen, missä oli valmiina win xp, mutta sepä olikin piraatti xp... Itsellä on kyllä alkuperäiset levyt win 98 se ja win 2000. Ja yksi kone on missä oli kaupasta ostettuna aito win xp, mutta siinä ei ole levyä mukana, niin ei sitä vissiin suoraan voi siirtää toiseen koneeseen, vaikka oliski OEM versio, vai miten on?
Ei ainakaan mulla toi päivitys toiminu ollenkaan, kone vaan käynnistyi uudelleen ja uudelleen,mutta puhtaalla toimi heti.Tekee vain hakemiston oldwindows.
Kyllä se päivitys onnistuu sen XP:n päälle. Muistaakseni se vaatii jonkin XP:n alle, tai pyytää levyä asennuksen aikana.
"Pitäis onnistua".Ootko kokeillu päivittämistä?Paikallisessa tk-kaupassakin sanottiin että usein epäonnistuu.Ja miks päivittää,jos asentaa uutena säästyy varmaankin paljolta turhalta värkkämiseltä.
Koneessa oli Xp home ja päälle pistin Vista Home Premiumin. Pari ohjelmaa ei enää pelannut, mutta muuten toimi hyvin. Joskus, kun asentelin XP Pro päivitys versiota puhtaalle kovolle, se kysyi windows levyä. Laitoin tuon laittoman XP levyn ja hyvin toimi. Tuosta samasta Vistan kanssa en ole varma.
Minä yritin 3 kertaa sitä päivittämistä kun "pelotti" se tietojen häviäminen vai mitä se nyt ilmottaa siinä varsinaisen asennuksen vaihtoehdossa.Sitten hommasin siirrettävän kovalevyn johon kopsasin koko levyn sisällön ja sen jälkeen asensin vistan,mutta eihän sieltä mitään hävinnykkään.Ainoa mikä tässä on huonoa:Bitlord hävittää imutukset jos käynnistää koneen uudelleen ja tulee joku vanha satsi joka ei edes ole välttämättä edellisen käynnistyksen satsi.Nyt on pelannu paremmin kun siirsin koko Bitlordin toiselle kovalevylle.Eli ei käynnistys asema.