1 siis mun kone on fintekissä kasattu pelikoneeksi nvidia ge force 8600 amd athlon x2 4200 prosessori 2gt keskusmuisti 250gt kiintolevytilaa Ja yksikään peli ei toimi on halo2,Tiberium wars, ja oblivioni(ei vista yhteen sopiva) ja kaikki pelit kaatuu alle 30 min pelaamisen jälkeen vaikka mitään ei tekisi. halo2 on noista vaativin, vaatii 5pistemäärän toimiakseen ja mul on 5. vaikuttaa virukselta mutta kone ei ole netissä enkä ole käyttäny mitään piraatti ohjelmia. saan kyllä koneen nettiin jos pakollista. 2 mun koneella pitäisi olla netti, mutta vista ei tunnista vastaanotinta(luulisin vaativan ajurin,mutta kertokaa jos viisaampina tiedätte)
Kokeileppas ihan pirttuais.. 1.Klikkaa pelin kuvaketta hiiren oikealla näppäimellä 2.Valtise ominaisuudet 3.Yhteesopivuus 4. Suorita ohjelma yhteensopivuus tilassa 5. Valitse windows XP En tiedä paljoa, mutta kokeile..
fintek testasi koneen toimivuutta laajasti ja lämmöt olivat kohdallaan. mistä taman verkkokortin ajurin voi ladata mul on sparklan wireless 802.11g.ja kyllä se antaa 5.0 siitä prosessorista yhteispistemääräksi, ei ole edes korkein mahdollinen korkein on 5.9 näytönhojain muistaakseni.
www.sparklan.com lukee vastaanottimen takakannessa. itse asiassa kun tarkemmin tutkin nii kone todella kuumenee. tuulettimen alapuolella olevat 7 metalli levyä kuumenee nnin, ettei siinä kauaa viiti sormiaan pitää, ei nyt kuitenkaan mikään hälyttävän kuuma, mutta voisin veikata sittenkin tuota lämpöongelmaa. asiasta puheen ollen meneekö se takuuseen kun on tilattu pelikone,jonka tuuletin ei ole riitävän tehokas,jonka takia ei voi pelata?
muuten tosta tuulettimesta viel, kaverini oli pelannu samaa peliä eilen 7h putkeen,ja (vaan) kaks kertaa sekos värit. kerto et oli fintekissä vaihtanu tuulettimen.
joo tosta ajurista nettiin sain sen toimimaan. käskivät fintekissä odottaa vistan service packia joka mahdollisesti korjaa ongelmat.
Itselläni on ihan samanlaisia ongelmia. -Ja samojen pelien(tibe. oblivion) kanssa. Ajattelin sen johtuvan kivikautesesta koneesta mutta ehkäpä syytä on sitten myös käyttiksessä. Pelit ei itsessään pyörineet mitenkään hitaasti mutta kaatuivat 15-30 min jälkeen. Vaihdoin suosiolla takaisin XP:hen ja taas pelit rullaa. Olen kyllä juuri päivittämässä konetta, joten saa nähdä muuttuuko mikään. Vista oli muuten Ultimate X64.
minullakin on ongelmia vistan ja pelien kanssa.Veikkaisin että vistassa on taas joku päivitystan mukana tullut bugi joka kai korjataan jossain vaiheessa.
mulla on vista home premium. täytyy myöntää että on mukava kun muitakin joilla on sama ongelma, ja kertovat sen että enpä ole ainoa jolla on vista ongelmia. tiedättekö milloin tuo service pack tulee suomenkielisenä?