vistan poisto

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by mans1kk1, Aug 19, 2007.

1. mans1kk1

mans1kk1 Member

Trophy Points:
    16
    joku vois kertoo tänne miten poistan vistan.. tai asennan xp:n siihen päälle? vista on niin syvältä

2. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    193
    Se pitäisi onnistua XP-asennuslevykkeellä.

3. mans1kk1

mans1kk1 Member

Trophy Points:
    16
    jep.. tyhmäkun olen ni kysyin sitä täältä..tajusin sen itte just vähän sen jälkee kun pistin tänne viestiä :D aika osuva toi "newbie"

Last edited: Aug 19, 2007
  4. IlmoPJ

Trophy Points:
    193
    Jostainhan pitää aloittaa. Eihän se Vista nyt niin paska ole, tosin se vaatii koneelta tehoja vähän enemmän kuin XP, muuten kyllä varsin hyvä ja toimiva.

5. mans1kk1

mans1kk1 Member

Trophy Points:
    16
    joo kaverit tosta mulle kertokin.. vistassa nyt sattuu oleen jtn pieniä vikoja jotka ottaa mua liikaa päähän.. siks tähän asennankin XP.

6. IlmoPJ

Trophy Points:
    193
    Voisitko kertoa minkälaisia vikoja?

7. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
    Minä kanssa odotan mans1kk1n vastausta, että onko siellä normaali layer 8 -vika vai jotain muuta ;)

8. badmyy

badmyy Guest

mulla ollut vista käytössä n.2kk:tta ja ei mulla ainakaan mitään pahaa sanottavaa ole..hyvin on toiminut!!!

9. mans1kk1

mans1kk1 Member

Trophy Points:
    16
    no esimerkiksi jostain hämärästä syystä source dedicated server ei toimi. joka kerralla tulee "ei vastaa". ehkä tätä ei lasketa vistan viaks.. mutta myös se että en saa latausohjelmia toimimaan, kuten limewire tai bit comet.limewire väittää jtn että hakusi ei tuota tulosta ennen kuin on yhdistynyt verkkoon ja BC ei avaa latauksia.. tosin selaimen kautta kun lataa jtn se lataa sen BC:n kautta ja toimii niinkuin pitäiski. olen saanut toimimaan emulen ja revconnectin ja revconnect toimii loistavasti.. emulella lataukset tulee alle 10 kt/s. myös javan kanssa on jtn säätöö.. javan vaativat jutut ei toimi koska "java ei ole asennettu tai ole päällä selaimesi asetuksista" no tarkistin explorerin asetuksista ja päällä se oli mutta suluis luki että vaatii uudelleen käynnistyksen. käynnistinhän minä kaiken uusiks mutta ei se toiminut. sama homma oli myös mozillalla ja avant browseril. näitä vikoja ei tullut xp:llä vastaan, mutta saattaahan se olla munki sähläämisistä kiinni.

Last edited: Aug 21, 2007
  10. mans1kk1

mans1kk1 Member

Trophy Points:
    16
    oisi toki mahtavaa saada näihi vikoihi selityksiä ettei tarvitsisi vaihtaa vistaan vaikka xp oisikin tuttu ja turvallinen.

Share This Page