Terve! Vistan uudelleen asennus alkaisi olemaan käsillä. Koneessani on sellainen ongelma, että winukka ei suostu luomaan uutta käyttäjäprofiilia. Kun menee ohjauspaneelin lisää ja poista käyttäjätilejä- kohtaan ja luo uuden tilin, ihan sama onko se järj. valvojan tili, tavallinen tili, vai Vieras- tili, Windows kyllä luo tilin, mutta kun yrittää kirjautua sille tilille, tulee viesti Palvelun käyttäjäprofiilipalvelu sisäänkirjautuminen epäonnistui. Käyttäjäprofiilia ei voida ladata. Jotain sinnepäin. Rekisteriin ei myöskään ilmaannu uuden tilin "kansiota" eikä mitään siihen liittyvää. Olen kokeillut erinäisiä juttuja tämän saattamiseksi toimintaan, kuten toisen tilin tietojen kopiointia winukan ohjeen mukaan. Olen kokeillut Järjestelmänvalvoja- tilillä luoda, mutta tuloksetta. Olen myös kokeillut luoda tiliä komentorivillä yms. mutta ei. Syyllinen saattaa olla Ccleaner, jolla olen välillä korjaillut rekisterin virheitä ja putsaillut konetta. Kun haluaisin luoda uusia tilejä, Olen alkanut miettimään winukan uudelleen asentamista palautuslevyiltä. Kone on kaksi ja puoli vuotta vanha HP Pavilion DV7 1060eo. Mutta varsinaiseen asiaan. Koneella on muutamia maksullisia ohjelmia esim. Photoshop Elements 8, PowerDirector 9, ArtRage, Nhl 07, Xpand Rally Xtreme ja jtn. muuta. Jos winukan asentaa puhtaasti uudelleen eli tyhjentää koko c-aseman ja varmuuskopioi vain tärkeimmät tiedostot, saako ohjelmat asennettua uudelleen, kun asennustiedostot saa photariin, powerdirectoriin, artrageen ja levyt on änäriin ja XRX:ään. Product keyt on tietty tallessa. Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille! t.aamojj
Kun winukan asentaa uusiksi format c: alkaen, niin harva ohejlma toimii, jos sen kansion on jättänyt talteen 'Program files' alta. Harva on "portable" asentuva. Niitäkin on. Joutuu asentamaan kaikki ohjelmatkin uusiksi. Save game yms. ohjeman asennus tiedostot voi kopsata talteen ja siirtää uudessa winukassa oikeaan kansioon. Ei tarvi säätää vaikeita uudelleen. Tai aloittaa peliä alusta. Mitään ongelmaa ei ole maksullisten ohjelmien uudelleen asennuksessa, jos vain on asennusmedia/tiedosto ja laillinen lisenssi, Product Key. Ohjelmat eivät ole "vain tähähän koneeseen asennuslupa". Rauta ja ja käyttis saa vaihtua. (Sulla ei edes kumpikaan.) Jos lähdet imuroimaan asennustiedostoja (photariin, powerdirectoriin, artrageen) nyt, niin pidä huoli että imuroit sen (vanhemman) version, johon sulla on Product Key.
Juu photari yms. tulee wacomin sivuilta, kun tabletin mukana tuli kolme ohjelmaa. Samat filut kyllä löytyy. Kiitti paljon!