Elikkäs oon järjestelmänvalvojan oikilla kirjautuneena ja kun yritän ottaa bäkappeja,niin vista hrjaa sisäisestä virheestä ja et tarkista järjestelmän kokoonpano? mitäs hittoa? mitä voisin tehdä,et sais upit otettua? Kiitos jo etukäteen
ihan sieltä ohjauspaneelista,varmuuskopiointi ja palautuskeskusksesta sillä vistan omalla varmuuskopiointiohjelmalla. E: ja siis yritän tehdä vk:t kaikista tiedoista,mitä toi ohjelma nyt suostuis ottamaan,jos joskus sattuu jotain ja joutuis vaikka palauttaa koneen.
Oletko ottanut windowsiin kaikki päivitykset? Tuo lähettämäsi kuva turha sillä se on niin pieni ja epäselvä että siitä ei edes näe mitä siinä lukee...
Juu kyllä mulla ainakin on autom.päivitykset päällä. nyt päivitän just manuaalisesti ja kokeilen sitten vielä uudestaan,et herjaako,mut samaa tehny heti siitä asti kun koneen ostin ja "asensin" vvistan ensimmäisen kerran eli sillon se päivitti kaikki ym.
Tuollasta siis herjaa. http://www.imagefap.com/image.php?id=591081188&check=d5715f0327001b236d18de4706cba0cc
Laitetaanpa vielä tämmmöistä että jos kone pitäisi palauttaa vain toimivaan tilaan niin järjestelmän palautus ajaa saman asian. Niin ja kysytään vielä varmuuden vuoksi mihin olet varmuuskopioimassa tiedostoja. Jos kyseessä on saman kovalevyn toinen osio niin ei siitä ole mitään hyöytä siinä vaiheessa jos kovalevy hajoaa...
Niin siis haluaisin vk:t kaikista tiedoista kuvat ym. sekä myös käyttiksen tiedot,ohjelmat ym Mulla on ulkoinen kovo jolle oon vk:t ottamssa.. ja siellä on siis 160 gigaa tilaa,ei 208 gigaa eli tilan pitäis riittää. ja tuossa ylempänä tuo kuva mitä herjaa,kun yritän ottaa vk:t. e: siis tässä
onko sulla esiasennettu kone jossa on joku sisänen back-up osio? Niiden kanssa on ongelmia tulee ongelmia jos yrität ottaa back-upin koko koneesta. Sekun on jo image....mänöö SID:it vähän segasin
no juu ensiasenettu kone on.. mut siis ritän vistan omalla ohjelmalla ottaa niitä vk:ta niin ei anna :S herjaa tuossa ylempänä olevasta (linkki) virheestä.. mikä neuvoks? samaa muuten herjaa jos yritän palauttaa järjestelmää :S AAAPUVAH!
Tulee mieleen että kyse on taas kerran oikeuksista. Onko ko. ulkoinen asema otettu käyttöön jonkun toisen käyttiksen alaisuudessa, vai ihanko uutena ensimmäistä kertaa käyttelet sitä Vistassa? Jos olet ottanut aseman käyttöön jossain toisessa koneessa/käyttiksessä, kokeile ottaa koko asema omistukseesi. Tässä ohjeet kansioille ja tiedostoille, mutta sama tietenkin pätee koko asemaankin Tiedoston tai kansion ottaminen omistukseen Edit: Pistä ensi kerralla ruutukaappaukset jonnekin parempaan paikkaan, esim. http://imageshack.us/
Noniin.. siis toi "irtokovo" on toisesta koneesta..mutta..ongelmahan ei ole siinä kovossa,vaan vistan omassa vkhjelmassa.. eli kun meen sinne vrmuuskopiointi keskukseen niin siitä kun painan sitä et sen pitäis lähtee backkailee,niin sillon tuon herjan lyö ruutuun(on muuten tää vista tehnyt tuota samaa uudesta asti).. järjstelmän sain palautettua ainoastaan palautus levyltä,jonka poltin alussa kun kone oli ihan uus.. hmm.. vittu rupee hermo palaa tän romun kanssa :|
Luepas nyt ajatuksella, ja kokeile sitä annettua ohjetta. Vista toimii kyllä, mutta sinä et vain osaa
No en kyllä ymmärrä,et miten vista voi toimia ongelmitta,jos painan vistan ohjauspanelista varmuuskopiointi keskusta ja sieltä tätä varmuuskopioi tiedostot niin en voi ymmärtää miten vistassa ei olis vika? tai lähinnä jossain asetuksissa..en mä ainakaan keki miten vika voi olla mun sisälukutaidossa? tein sen jutun mut samaa siis herjaa siltikin Edit: sori vielä toi imagevenuen käyttö kuva hostina uusiks
No sen takia että jos asema ei ole omistuksessa, ei tuo varmuuskopio-ohjelma voi kirjoittaa sinne, jos tässä siis on kyse noista oikeuksista. Edit: omassa lukutaidossani vikaa, olitkin kokeillut omistukseen ottamista. Enpä osaa neuvoa enempää, joillekin tuo on auttanut juuri tähän ongelmaan.
Siis koko homman pointti onki se,etten pääse ees valitsee asemaa mihin voin vk:T tehdä,kun en saa koo caccaa auki