Kun yritän asentaa vobsubii ja asennus ohjelma kysyy,että: "select dir where aviutil is placed at". Kun olen valinnut polun niin tulee errori että: "C:\program files\gordian knot is not a valid path for aviutil, not installing Vobsub virtualdub plugin". nii että mikä polku ois oikee? Ja toinen kymysys liittyy tohon gordian knotiin. Kun yritän tehä tota pakkautuvuus testausta Compressibility Check-kohdan alta Use, joitain arvoksi esim. 5% ja painan Now nii tulee ilmoitus että: "Avisynt open failure: Load plugin C:\PROGRA~1\GORDIA~1\mpeg2dec.dll is not an avisynt 1.0 plugin (C:\PROGRA~1\GORDIA~1\Last CompCheck.avs, line 7)" Ytitän tehdä DivX:ä noiden afterin ohjeiden mukaan ja oon asentanu kaikki "pluginit" paitsi tota "Vobsub for aviutil". Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Mullakin valitti joskus sitä aviutilin polkua, mutta koitappa pistää se kansioon ...\gordian knot\virtualdub\ ja jos siellä on kansio "plugins" niin sinne. Muistaakseni se auttoi. Päivitin GK:n sittemmin uudempaan eikä valittanut asennuksissa mitään. Tosta alemmasta jutusta en osaa sanoa muuta kuin että tarkista onko sulla se mpeg2dec.dll ja että siellä asetuksissa on oikeat polut ohjelmille ja .avs & muille tälläisille tiedostoille.
tohon toiseen kysymykseen: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/38447 ,lopus on Lumikki neuvonu tohon ongelmaan
Eipä löytyny tota plugins-kansioo, on vaan tälläset, että ...\gordian knot\virtualdubmod\ ja ...\gordian knot\docs\virtualdupmod\cvs. Olen aiemmin asentanut ton vobsubin aviutilin ja laitoin sen nandub-kansioon ja toimi, mutta nyt se ei enää hyväksy sinne laittamista. Tarvitaanko tota Aviutilii ollenkaa jos tekee divX-leffoja? Näyttäis vähän siltä, että toi virtualdup plugin jää asentamatta ellei asenna aviutilii. On tää vaikeeta!
Käytännössä tuo ongelma on vain se että ohjelmat eivät löytä oikeita hakemistoja tai toisiaan. Oletko jos käynyt Gknotin "program paths" välilehdellä ja asettanut sinne kaikkien ohjelmien polut oikein. Jos olet niin käynnistä vielä kyseinen ohjelma erikseen ihan käsin ja asettele siellä sen asetukset kuntoon. Itselläni ei ole tuota Vobsubia olenkaan, joten vaikea sanoa asiaan sen parempaa.
Hakeeko se virtualdub vai virtualdubmod? Gknot asentaa vain tuon jälkimmäisen. Joten asenna tuo VirtualDub erikseen.
Joo, kokeilin asentaa tuota softaa. Sinulla pitää olla ensin asennettuna nuo toiset softat, ennen kuin pystyt asentamaan niille mitään plugin juttuja. Gordian Knot ei ole oikea (softa) hakemisto vaan hae noiden ohjelmien omat hakemistot, eli minne ne on asennettu.
Hei Lumikki minkä kansion laitoit ku asennus kysyy: "select dir where aviutil is placed at"? Purin ton virtualdub-1.5.4 gordian gnot-kansioon ja yritin laittaa sinne muttei onnistu. Mitähän softia pitäs asentaa? Pitäs varmaan laittaa Format C:
En laittanut siihen mitää polkua kun mulla ei ollut sitä aviutilia asennettuna. Kyllä se silti teki VirtualDubin taakse ne VobSubin tietostot. Minusta AviUtil on softa jonka voi asentaa mihin tahansa hakemistoon. En tosiaan tiedä tuosta softasta paljon mitään.