Just joo... Mä tein kaiken niinkuin dvd2svcd ohjeissa käsketään mutta ei onnistu. Ensin mulla puuttuu leffasta osa teksteistä ja sitten kun teen leffan uudestaan ja poltan sen jo cd:lle niin ei ÄÄNIÄ! Toimiiko jollakin tuo DVD2SVCD moitteettomasti, minä vaan kysyn? Yritin siis avista tehdä vcd:tä. Mikä hemmetti mättää??? Tässä on kohta suoni melko koholla, kun ei ohjeiden mukaan tekokaan auta. Tai auttakaa sitten millä ohjelmalla saan ac3 äänet eroteltua ja muutettua TMPGEncin ymmärtämään muotoon????
tekstit näkyy kun katson leffaa. Tekstit on SUB-päätteisiä. Ja tekstit on just saman nimisiä kuin leffa. Help!!!
Olethan laittanut TMPGEnc:stä Options/Environmental Settinss/VFAPI plug-in ja "Direct Show Multimedia Reader" arvo ykköseksi. Tekstien pitäisi "liimautua" leffaan kiinni, jos näkyy DirectVobSub:lla kun katsot mplayer:llä..
Joo kyllä direct show on ykkösenä.. Sain tekstit näkyviin soveltamalla paria eri ohjetta yhteen. Ja äänetkin kuuluu
Mulla ei ole ollut äänien kohdistus ongelmaa... Mutta oletko tarkistanut leffan fps:n? Voisikohan ongelma olla siellä?