Voiko joku kertoa Asus X71sl tarkat tiedot (akku jne)

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by aarnes5, Feb 22, 2009.

1. aarnes5

aarnes5 Member

Trophy Points:
    16
    Juu u tuota Asus X71sl olen hankkimassa tietoasemalta. On siellä kaikki pääasiallinen tieto mutta joku joka tuntee kyseisen koneen voisiko kertoa akun keston (oikean), toimivuuden , hajoamis prosenti, elin iän ja kaiken muun oleellisen, mutta melkein jo unohdin! Voisiko kertoa että tuleeko kaikki paketissa mukana sen ilkeyden olen kerran kokenut että muutama osaa puuttuu! Onko paketissa mukana kannettava tietokone, laturi, akku, ohjelmistot ja kaikki osat kannettavan pyörimiseen ja toimimiseen.

Tuli pikkusen iso teksti sori (paitsi jos pidät lukemisesta)

Tai tiedättekö samaan hintaan paremman koneen?

tässä linkki:http://www.tietoasema.fi/eshop/index.php?sid=1&cid=10&gid=180&sgid=18013&vid=&pcode=X71SL-7S180C&whid=

2. aarnes5

aarnes5 Member

Trophy Points:
    16
  3. afterwin

afterwin Regular member

Trophy Points:
    46
    Mene käymään myymälässä ja kerro että harkitset tuollaisen koneen ostamista ja haluaisit varmistaa mitä kaikkea hintaan sisältyy ja mitä ei. Siitä ne myyjät saavat palkkansa. Ja jos ei myymälässä käynti onnistu, lähetä sähköpostilla kysymyksesi tietoasemalle.

edit mahdollisesti saat vielä tingittyä mukaan jotakin noista mitä tarvitset jos niitä puuttuu

Last edited: Feb 27, 2009
  4. aarnes5

aarnes5 Member

Trophy Points:
    16
    Kiitän vastauksesta (hölmistyneellä äänellä) itse en oikein ole edes ajatellut tätä mahdollisuutta (turha haukkua tyhmäksi olen tietoinen)

minäpä käyn kysäisemässä. On sitä turhaa aikaa muutenkin, sillä pitää odottaa että minulle annetaan lainaa. saan lainaa noin 1-4 viikon aikana vanhemmiltani (olen alle 18 oleva ¨kakara¨)

Nyt minulla on hyvää aikaa etsiä paras kannettava hinta luokalla 700e

(TODELLA PALJON AIKAAAAAAAAAAAAAAA.....) :)

5. afterwin

afterwin Regular member

Trophy Points:
    46
    Seuraa tarkkaan onko hintakehitys edelleen näin nopeasti laskeva kun se viime aikoina on ollut.

Tosin välillä kun jotain mallia mainostetaan voi käydä niinkin että se myydään loppuun todella nopeasti. Selvitä valmiiksi etukäteen mitä ominaisuuksia ehdottomasti haluaisit sekä niiden tärkeysjärjestys. Tietysti hintatasoa seuraat siinä samalla. Sitten voit tehdä ostopäätöksen nopeasti kun sopiva laite löytyy.

6. aarnes5

aarnes5 Member

Trophy Points:
    16
    Minulle on nyt varattu se kannettava kiitos avustanne :) :)

:) :)

:) :)

7. Sokar80

Sokar80 Regular member

Trophy Points:
    46
    tätä Asus G71v on Tilt tv ym paikoissa kehuttu oikeaksi peli kannettavaksi

Share This Page