Taikka osta mieluummin Wlan tukiasema, taitaa saada samaan hintaan kun tuon tikun. Jos ostat tikun, pitää kone olla aina päällä kun olet PSPllä netissä. Wlan Boxilla ei tartte mitään muuta olla kuin virrat Siinä boxissa.
APUVA! Itse ostin tuollaisen wifi usb tikku härdellin enkä saa toimimaan wlan yhteyttä millään keinolla psp:n kanssa... Kun olen asentanut levyltä ensin tarvittavat tiedostot ja laitan usb:n koneeseen kiinni... tässä vaiheessa näyttää vielä todella hyvältä kone löytää usb:n ja alkaa wireless network connection käymään statusta läpi... hetken ajan päästä ilmoittaa vain että status: limited or no connectivity... repair nappia on painettu vaikka kuinka monta kertaa muttei mitään vaikutusta... jämähtää joka kerta ip asetusten kohtaan... Osaisiko joku auttaa? Mistä päin kannattaisi lähteä kokeilemaan ja mitä? Tahtois saa psp:n menemään nettiin...
itse en saanut toimimaan tuota wifi-usb adapteria millään... niin kävin ostamassa adsl-modeemin jossa on valmiiksi mukana w-lan ohjeita noudattemalla pääsin n. 20min PSP:llä nettiin... (tämän kirjoitin PSP:lläni) :]