Elikkäs mulla on tämmönen Packard Bellin Funkey mp3 soitin. Ostin laitteen ja huomasin heti ostettuani että laitteessa on todella alkeelliset ohjeet. Pahin pulma tässä onkin että onko montaakin tarvittavaa ohjelmaa joita pitäisi asentaa laitteen toimivuuden varmistamiseksi ja mistä näitä voisi saada? Lisäksi kaikki apu olisi tarpeen koska olen ihan pihalla kuin lumiukko...
Jos on käytössä esim. Windows XP niin soitin vaan kiinni USB väylään niin homman pitäisi olla siinä, XP tunnistaa soittimen ja sitten se ilmestyy omana asemana resurssienhallintaan jota kauppa voi sitten kopioida tiedostoja/musiikkia soittimeen.
Itselläni on käyttöjärjestelmänä windows Me ja kaikki ohjelmat olen ladannut mutta mitään ei vaan tunnu tapahtuvan...
ME:ellä saattaa olla edessä ajurin asennus, kun soitin on USB väylässä kiinni pitäisi soittimen näkyä laitehallinnassa keltaisen huutomerkin kanssa, josta sitten update driver tai sitten remove/poista, soittimen irroittaminen USB väylästä ja ajurien asennus ja soittimen laittaminen takaisin USB väylään.
Testasin taas tuota kytkemishommaa... Kytkettäessä näytön alareunaan ilmestyy ikkuna josta laitteen voi poistaa turvallisesti tietokoneesta... Itellä on vaan mielessä et miten tota musiikkia voi tohon soittimeen siirtää?
Jos on näin niin laite on jo käytettävissä. Tarkista pääsetkö katselemaan soittimen muistia kuten mitä tahansa kiintolevyä joka koneessa on? Jos pääset niin ei muuta kuin kappaleita kopioimaan kapulan muistiin.
Pääsen katselemaan muistia... Suoritetaanko kopiointi tyylillä muokkaa--->kopioi ---> muokkaa ----> liitä?
Joo elikkäs nyt sain laitteen toimimaan eli kiitokset LaLLille ja Agent_007:lle ilman teitä en olis saanu toimimaan Kiitän ja kumarran