Moi. Eli minulle aiheutuu suurta päänvaivaa ongelmista,jotka koskevat utorrent 1.5:sta. Jos yhtään auttaa niin minulla on Wireless ADSL Router D-Link Dsl-G 604 T. Ensinnäkin miksi joku DHT hommeli on punainen ja väittää,että: "Ei yhdistettvävissä. Palomuuri/reititin rajoittaa verkkoliikennettäsi. Sinun täytyy avata portti jotta muut voivat otta yhtettä sinuun." Voisiko joku siis kertoa ihan yksinkertaisesti suomenkielellä mitä minun täytyy oikeastaan tehdä? Olen yrittänyt jo kaikenlaista selvittääkseni tämän ikävän asian. Olen käynyt mm. verkkovelhossa,ohjauspaneelissa ja F-Securessa yrittämässä korjata asian,mutta enhän minä mitään esistystä ole aikaan saanut,koska kaikki nämä tietokone jutskat menee yli hilseen. Onko vika edes palomuurissa ja porttijutuissa vai ihan jossain muualla? Vaikka kuinka yritän mikään ei tunnu onnistuvan. Olen kerätä tietoa kaikilta mahdollisilta sivustoilta,mutta mikään niistä ei tunnu tarjoavan minulle apua. Joten rukoilen,että kertoisitte minulle miten saan latauksen onnistumaan,koska olen hyvin epätoivoinen ja tämä näyttää olevan viimeinen toivoni.
Sun tarvii tehä portti ohjaus. Ohjeet: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-604/default.htm
Olethan tehnyt tuon porttiohjauksen TCP portin lisäksi myös UDP portille? Tuo DHT käyttää UDP protokollaa, porttinumero on sama kuin TCP:lläkin.
Onko internet asetuksistasi välityspalvelimet pois päältä? eli ohjauspaneeli / internet asetukset/ yhteydet/ lähiverkko ja ruksi pois.