Ajattelin ostaa uuden paketti tietokoneen mutta mulla on ylimääräinen AMD Radeon 6950. Uudessa tietsikassa on Nvidian GTX560 Ti. Voiko nämä saada toimimaan yhdessä, vähän niinkuin AMD:n Crossfire-teknologia?
Jos löytyy emolevystä sopiva tuki (Lucidin Hydra tai vastaava) niin onnistuu. Tosin noita ei pakettikoneissa ole näkynyt, ja suorituskyky ja vakaus ei ole Lucidin kohdalla kovin kummoinen. http://www.tomshardware.com/reviews/msi-fuzion-lucidlogix-hydra,2526-8.html Paras keino hyödyntää noita näytönohjaimia, on GTX560 Ti:n käyttö PhysX-laskentaan ja AMD Radeon 6950 sitten grafiikan piirtämiseen (siis niissä peleissä, jotka PhysX:ää tukevat). (ja pakettikoneen virtalähde voi olla myös kovilla kahden mehuja vievän näytönohjaimen kanssa)
Ei toimi. E: Lucidin unohdin kokonaan... Sillä periaatteessa voi saada toimimaan, mutta ei pakettikoneen osilla. Pakettikonettakaan en suosittele (ja ihan mielenkiinnosta, millaisessa pakettikoneessa on GTX 560Ti?).
No voi helkkari! Ei kai tässä muu auta kuin myydä se Radeon 6950. EDIT: @axu: Kone on Asus CG8350-NRCH58. Minusta se näyttää hyvältä Agent_007, onko virtalähde kyseisessä koneessa hyvä? Kun en tiedä..
Mun mielestä ei näytä kovin hyvältä diililtä. Kallis ja osissa parantamisen varaa. Ennemmin kasaisin uuden koneen tuon olemassa olevan 6950:n ympärille. E: Tuossahan sulle on jo hyvää settiä ehdotettu: http://keskustelu.afterdawn.com/t.c..._pelitietokone_minulle_n_1000-926189/#5650957
Siis miksei tuo ehdotettu setti kelpaa? Hakkaa tuon ylihintasen pakettikoneen-roskan yhdellä kädellä. Äläkä vaan sano että "muttakun siinä o i7", ensiksään tota i7 ei voi kellottaa, emo on roskaa, poweri 99% todennäköisyydellä joku pommi jne. Mutta jokanen ostaa mitä itse lystää, sanon vaan että tuo pakettikone ei ole millään muotoa ostamisen arvoinen. Mutta jos sen VÄLTTÄMÄTTÄ kaikesta huolimatta haluat, niin eihän täältä kukaan sinua voi estää, kukaan täällä sitä ei sinulle kuitenkaan suosittele. Tää nyt näyttää vähän siltä, et oot jo päättänyt ostaa tuon asuksen, ihan sama vaikka täällä yritetään järkevästi suositella parempaa settiä...