En tiedä käyttääkö kukaan tuollaista vanhaa korttia enää mutta kysynpäs kuitenkin. Ennen minulla oli Windows 98 ja ulostulo toimi hyvin. Vaihdoin Windows 2000:n ja nyt kun olen ladannut driverit voodoofiles.comista ja asentanut ne, mitään välilehtiä ei tule Display Propertiessiin vaikka 98:ssa tuli. Asensin 3dfx Toolsin ja "siinä ei ole mitään". Kun klikkaa toolsin auki siina tulee sellainen taulukko jossa ilmesesti pitäisi olla jotain vaihtoehtoja, mutta se on tyhjä. Myös jos kokeilen avata 3DFX TV:n se valittaa että "The TV drivers are not installed. Please Install them by pressing the 'Driver' button after re-inserting the installation CD in the CD-ROM drive." (Mitkä helvetin tv driverit) Jep, mitään cd:tä ei ole. Minulla on cd:llä win 98:n ajurit versio 1.0 ja niitä ei se suostu asentamaan. Joten kysymys on tämä: voodoofiles.comissa on monia vaihtoehtoja. Olen todennäköisesti asentanut väärät driverit. Mitkä minun pitää asentaa?
Onko minun siis vain myönnettävä että Voodoo3 3500TV korttia ei voi hyödyntää Windows 2000 käyttöjärjestelmässä?
Itselläni samainen kortti windows xp:ssä. Tv-out ja viritin toimii. Eikös win 2k:ssa voi käyttää xp:n ajureita?