Joo eli haluiasin kuulla teidän mielipiteen viime vuoden flopista! Mun mielestä ihan ehdottomasti NHL 2005 joka oli aivan karsea.... NHL 2004 on paras NHL-sarjan peli..
NHL 2005 2000-luvun pohjanoteeraus koko pelihistoriassa. Täydellinen esimerkki siitä mitä tulee kun EA saa monopolivallan pelimarkkinoilla. "Riittää kun se myy." Toisena 2000-luvun peleistä pomppii heti Lara Croft Tomb Raider osassa Angel of Darkness. Pelattavuudesta peliplaneetan arvostelijan sanoin: "Paikallaan kääntyminenkin tuntuu välillä yhtä helpolta kuin lentotukialuksen taskuparkkeeraus."
Vuoden floppi oli minun mielestä kaikkien hypettämä FLATOUT !! Vaikka on suomalainen niin silti... Grafiikka nättiä, pelattavuus perseestä. Äijä lentää pikku hipaisusta autosta pihalle. Ja pelintekijät luulevat edelleen että autolla ajaessa mutkaan ei voi laittaa kaasua pohjaan, auto suorastaan hyytyy esim hiekkatiellä mutkassa vaikka hevosvoimia olisi toista sataa. Kännissä tuota voi korkeintaan pelata kavereitten kans. Ja jos ja kun flatout 2 julkaistaan joskus niin jää kaupanhyllylle omalta osaltani. RIP.
Flatout ei ole kuin suomalaisten hypettämä peli. Ymmärrettävää, koska esimerkiksi Mikrobittitoimittajat pääsevät harvakseltaan oikeiden pelistudioiden sisälle perehtymään peleihin joten heidän täytyy tyytyä 2. luokan tarjontaan. Jos ajattelee Flatoutia budjettipelinä (joita Empire Interactive tunnetusti jakelee...), niin kyseessä on varsin mukiinmenevä peli. Kunniamaininta erityisesti 8 hengen romurallista.
Täytyy kyllä sanoa, että DOOM 3 se on....himotonta hypeä, itse peli erittäin tylsä itseään toistava putkijuoksu.
Mitenkäs se niin aivoton putkijuoksu on jossain arvosteluiisa sitä ylistetään ylistetään mutta pelaajat mollaa on se aika jännä juttu vai mitä?
Samaa mieltä, NHL 2005 on täydellinen floppi. Tuota sarjaa on tullut hakattua '98 versiosta lähtien PS1:llä ja myöhemmin PC:llä, tämä viimeinen on oikeesti huono.
Mun mielestä doom3 ei varsinaisesti ole huono vaan liian keskinkertainen. Sitä eka just hypetettiin hirveesti ja sit se oli sellanen keskivertopeli mitä on markkinoilla 200. Nähty peli.
NHL 2005 ei muuta valittamista kun se, ettei voi tehdä omaa pelaajaa. Se syö miestä tod. paljon kun omistan 2002 -> kaikki NHL:t, sanon että ottaa pulttiin ja oikein paljon.