Wanhan wlanin salausongelmaa

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by odonie, Nov 23, 2008.

  1. odonie

    odonie Member

    Joined:
    Nov 22, 2008
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Terse.

    Juuri eilen sain tunnarit tänne, vaikka olen jo jonkun aikaa seuraillut foorumia.

    Nyt kuitenkin tapahtui niin, että sain eilen isukin vanhan wlan-pöntön, mallia A-link WL-54AP2. Pönttö pelaa muuten hyvin, mutta en saa sitä salatuksi. En pääse sinne selainpohjaiseen hallintasysteemiin, molemmat FF ja IE antavat vain blankin sivun. Ilmeisesti ohjeissa mainittu IP ei ole oikea, ts. eri joka pöntössä? Pöntön pohjassa ei lue IPtä, eikä resetointikaan auta. Isukki ei tietenkään alkup. ohjeita pistänyt tulemaan mukaan.

    Kiitokset nopeasta avusta kaikille.
     
  2. afterwin

    afterwin Regular member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    1,338
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Olisiko näistä http://www.a-link.com/fi/WL54AP3.html apua?

    Resetointi ja firmware päivitys voivat olla tarpeen. Cert.fi varoitteli noista a-linkeistä jotakin ja kehotettiin päivittämään.
     
  3. odonie

    odonie Member

    Joined:
    Nov 22, 2008
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jep, olen itsekin aukoista tietoinen, mutta firmwarejen asennus tapahtuu tuolta webpohjaisesta säätöpaneelista. EDIT_ Johon en siis nimenomaisesti pääse.

    Joo, olen myös lukenut nuo läpi, mutta tuo kys. IP mikä tuolla mainitaan antaa vain blankit sivut IEhen ja FFään.
     
    Last edited: Nov 23, 2008
  4. afterwin

    afterwin Regular member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    1,338
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Oletko resetoinut laitteen? Resetointi palauttaa tehdasasetukset. Jos ei onnistu voisi tietysti epäillä laitteessa olevan jotakin vikaa.
     

Share This Page