Nii jos jollain on war rockiin trainereita, nii oisko ystävällinen ja kertos mistä sen saa tai lähettäis sen mulle kiitos! Oon koittanu monesti ladata niitä, mutta harvoin onnistuu ees lataaminen ja jos onnistuu nii se on ollu virus...Kiitos kaikille avun antaneille!
Oon tosissani. en oo saanu viel yhtää toimivaa traineria ladattua. laittakaapa vaikka linkkejä josta vois ladata.
Vo i olla että en osaa täydellisesti, mutta siellä on niin paljo hakkereita jo että haluais itekkii kokeilla sitä.
Ja sitten joku toinen menettää peli-ilonsa, kun veripäissäsi tapat hänet kymmenen kertaa putkeen, ja nautit suunnattomasti "taidoistasi".
Mikään ei oo tyydyttävämpää (siis peleissä..) kuin pistää kunnolla päihin hakkereille ja cheattareille. Ei niin mikään. Ei sitten mikään. Mikään ei oo peleissä puuduttavinta kun hakkien ja cheattien käyttö. Ei niin mikään. Ei sitten mikään. Toivottavasti seuraavasta testaamastasi hackista tulee niin paha virus koneellesi, että Windowsisi poistetaan kokonaan kovalevyltä, jota ennen se antaa viimeiseksi käskyksi sulattaa emolevysi ja kaiken siinä kiinni olevan elektronisen tavaran. Tämän jälkeen koneesi laukaisee vielä luuytimeesi kivuliaan häiriösignaalilähettimen, joka estää sinua olemasta 10 metrin päässä mistään elektronisessa laitteessa lukuunottamatta sähkötuolia. Ei henkilökohtaisuuksia, sama pätee kaikkiin avuttomiin hikinaamoihin, jotka eivät tajua, että peli on tarkoitettu VIIHTEEKSI. Peliä ei ole tarkoitettu siihen, että muna pystyssä scoretat ja levutat ja teet mitään sellaista, joka liittyy paremmuuteen tai työmäiseen suoritukseen, tilastollisuuteen jne. Peli on tarkoitettu viihteeksi. Viihdettä ei ole se, että katselet ruudulta kuinka aimbottisi antaa sinulle seinien läpi headshoteja kerta toisensa jälkeen. Jos kuitenkin päätät, että käytät pelejä siihen mihin ne on tarkoitettu, toivotan sinulle oikein mukavaa ja viihtyisää loppuelämää. Ei mitään henkilökohtaista, sama pätee kaikkiin avuttomiin hikinaamoihin, jotka eivät tajua, että pelit on tarkoitettu VIIHTEEKSI.
oikeassa olet! mutta ehkäpä tollaiset avautumiset pitäisi jättää toiselle foorumille kun ad:n taso yleisesti ottaen todella hyvä verrattuna joihinkin muihin.
tätä tarkoitin tolla viestien tasolla(vois vertaa muihin foorumeihin).......no välillä menee överiksi. onneksi yleensä asiallisempia kommentteja.
No juu totta, suokaa anteeksi. Ei ollut tosiaan tarkoitus ruveta papparoimaan näin pahasti, rupesi vaan kirjoittaessa sapettamaan ihan saakelisti... No, toivottavasti tajuan ensi kerralla ajatella ensin ja vaikka lukea sen oman tekstin läpi ennen vastaa-painikkeen painamista oman hikisen naamani takaa.
ymmärtäähän sen että välillä kiehuu yli, meinasin vain ettei suotta ban hammer heiluisi jos saman kaltaiset viestit jatkuisivat, koska mitä täällä käyn niin autat monia ongelmissään
Eihän se ban hammer mielipiteestä heilu, eikä tuo ollut henk. koht. hyökkäys, niin kuin JG asiasta mainitsi.
Totta kyllä joka sana. Jos haluut pärjätä peleissä niin treenaa enemmän, häkkien käyttö on vaan statsien hakemista vaikka oot pelissä oikeasti ihan kakka. Mitä onnistumisen tunnetta siitä voi saada jos et itse edes pelaa.